مسئول نمابندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد علیه السلام

انقلاب اسلامی مکتبی است که امثال حاج قاسم را پرورش داد

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی مکتبی است که امثال حاج قاسم سلیمانی را در دورن خود پرورش داد و این مسیر همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۰۶۷۹۳
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگی بسیج هرمزگان ، حجت الاسلام موسی پولادی  در آیین اجتماع بزرگ خانواده کار و تلاش هرمزگان به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: حاج قاسم سلیمانی چنانچه در وصیت نامه‌اش می‌نویسد خدا را بابت اینکه در مسیر ولی فقیه قرار گرفته شکر می‌کند و اگر انقلاب اسلامی نبود ایشان پرورش نمی‌یافت.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار بسیار جلوتر از بسیاری افراد بود و بصیرت در مکتب حاج قاسم سلیمانی مبتنی بر تقوا و تبعیت محض و بی چون و چرا از ولی فقیه است.

وی اضافه کرد: این تبعیت را در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و آزادی خرمشهر تا مقابله با گروه‌های تکفیری در سوریه و عراق به روشنی می‌توان مشاهده کرد و فهمید، زمانی امام خمینی (ره) گفت خرمشهر باید آزاد شود رزمندگان نپرسیدند چرا و یا اینکه برای آزادی خرمشهر با صدام مذاکره کنیم بلکه تنها حرف امام راحل (ره) را اجرایی کردند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: زمانی هم که در سوریه داعش توانست ۸۰ درصد خاک آن را تصرف کند حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله به رهبری گفتند تکفیری‌ها به نزدیکی کاخ ریاست جمهوری سوریه رسیده‌اند و بشار اسد قصد خروج از کشور خود را دارد.

حجت الاسلام پولادی ادامه داد: رهبر انقلاب به آنها گفت به رییس جمهور سوریه بگویید بمانید که شما پیروزید و حاج قاسم سلیمانی پیام رهبر انقلاب را به بشار اسد رساند.

وی یادآور شد: آن زمان رییس وقت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت بشار اسد در سوریه جنایت می‌کند، رییس مجلس و رییس جمهوری وقت آن زمان و رییس جمهوری بعدی مخالف حمایت ایران از سوریه بودند اما حاج قاسم سلیمانی که نگاه ژرفی به مسایل داشت و پیرو بی چون و چرای ولی فقیه بود فهمید دشمن سگک کمربند مقاومت در منطقه را گرفته است.

بنا به گفته مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، می‌توان به رییس وقت مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس جمهور آن زمان و رییس جمهوری بعدی گفت نگاهی سطحی به مسایل داشته‌اند.

وی افزود: در ۲ سال اول مبارزه با تکفیری‌ها شهدا را غریبانه تدفین می‌کردند حتی به شهید مدافع حرم کشور همسایه که در ایران زندگی می‌کرد اجازه ندادند در شهر دفن شود و جایی در خارج شهر تدفین شد.

حجت الاسلام پولادی گفت: امروز هم هسته‌ای بهانه است و اگر در مقابل آن کوتاه بیاییم دشمن پس از آن موشکی، مناسبات منطقه‌ای، برقراری رابطه با اسراییل و حتی قانون اساسی را هم بهانه قرار می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: خواسته‌های استکبار حد توقفی ندارد چونکه با اصل نظام اسلامی مشکل دارد و در پی نابودی آن است و حاج قاسم‌ها این را فهمیدند اما کسانی که در قالب دیپلمات بودند این را نفهمیدند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود اشاره کرد: بسیاری خرده می‌گیرند که کسانی تا دیروز مخالف مذاکره بودند اما اکنون با آن موافق شده‌اند که پاسخ این مساله بسیار روشن است.

حجت الاسلام پولادی مثال زد: خانواده‌ی دارای پدر حکیمی را در نظر بگیرد که در محله‌ای همسایه بی ادب، متکبر، بد قول، زیاده خواه و بی اخلاقی دارند و همسایه آنها یک کامیون سنگ جلوی درخانه آنان خالی می‌کند.

وی ادامه داد: پدر خانواده در اینجا به فرزندانش می‌گوید راه را از گوشه و کنار باز کنید تا نیازی به خواهش و التماس از آن همسایه برای آوردن کامیون و برداشتن سنگ‌ها نداشته باشید، در اینجا یکی از فرزندان بی‌توجه به حرف پدر با آن همسایه صحبت می‌کند و آن فرد هم می‌گوید شما درختان‌تان را از ریشه درآورید تا سنگ‌ها را بردارم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ابراز کرد: فرزند خانواده با هم به دفترخانه رفته و این توافق را ثبت می‌کنند و پس از آن با وجود آنکه پدر خانواده می‌گوید گام به گام درختان را درآور می‌گوید توافق کرده‌ایم و امضا گرفته‌ام و بدون توجه به سخن بزرگتر همه درختان را از ریشه در می‌آورد.

حجت الاسلام پولادی گفت: حال آن همسایه نه تنها سنگ‌ها را بر نمی‌دارد بلکه خواهان برچیده شدن دیوار و برداشته شدن پرده پنجره‌ها می‌شود تا داخل اتاق‌های خانه این خانواده را هم ببیند.

وی ادامه داد: پدر خانواده برای وادار کردن این همسایه به برداشتن سنگ‌هایی که ریخته است از فرزندان خود می‌خواهد به جای ۱۰ اصله درخت قبلی ۳۰ اصله درخت بکارند.

بنا به اظهار مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، با مذاکره مخالف بودیم چون ولی فقیه و امام جامعه اسلامی با آن مخالف بود و امروز پای برجام نیستیم بلکه پای مذاکره رفع تحریم هستیم.

 

ارسال نظرات