خبرهای داغ:

توزیع یک‌هزار بسته معیشتی به یاد «حاج‌قاسم» در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به یاد حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۸۰۴
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

محمد خوش‌قدم، در گفتگو با خبرنگار بسیج با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، از تهیه و توزیع یک‌هزار بسته معیشتی در شهرستان شاهرود خبر داد.
او گفت: این بسته‌های معیشتی به همت بسیج سازندگی، خیران و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه و به یاد سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی به خانواده‌های کم‌برخوردار شهرستان شاهرود اهدا شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب، حبوبات و ... به ارزش هر بسته ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان است که در این شهرستان توزیع شد.
خوش‌قدم با تأکید بر اینکه این کمک‌های مؤمنانه همچنان تداوم خواهد داشت، گفت: بسیج و سپاه در دوران شیوع کرونا در کنار مردم و مجموعه کادر درمان بوده و هستند و اکنون نیز در واکسیناسیون کرونا، نیرو‌های بسیج جامعه پزشکی حضور فعال دارند و یک مرکز واکسیناسیون در شهرستان شاهرود توسط بسیج فعال است.
او با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به فرموده رهبر انقلاب یک مکتب است، اظهار کرد: کمک به مردم یکی از شاخص‌های سردار دل‌ها بود و این کمک‌ها فراتر از کشور ما است و در منطقه غرب آسیا گسترش یافت و برای همین این شهید گرانقدر در دل‌ها ماندگار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه بسیج و سپاه تلاش می‌کنند که مروج مکتب حاج قاسم باشند، تصریح کرد: امروز همه باید تلاش کنیم تا در جهاد تبیین و روایتگری درست مکتب حاج قاسم تلاش کنیم و با تحریف و جنگ ادراکی دشمنان مقابله کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار