خبرهای داغ:
معاون توانمندسازی بنیاد تعاون بسیج کشور؛

بنیاد تعاون بسیج، حلقه اتصال تولید کننده با بازار فروش است

سردار بابائی گفت: حرکت بنیاد تعاون بسیج به عنوان حلقه تکمیلی در حمایت از تولیدات خرد و خانگی، کمک به فروش کالای تولیدکنندگانی است که قادر به فروش تولیدات خود نیستند.
کد خبر: ۹۴۰۶۸۲۵
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

قزوین_سردار محمد‌حسین بابایی، معاون توانمندسازی بنیاد تعاون بسیج کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدامات بنیاد تعاون بسیج را در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی کارگاه های اشتغالزایی و بنگاه های زودبازده خانگی عنوان کرد و گفت: بنگاه های زودبازده باید شامل چرخه کامل آموزش، تامین سرمایه اولیه، ارائه الگو، مواد اولیه،  تولید و بازار فروش باشد.

سردار بابائی در ادامه افزود: با تلاش بسیج سازندگی بخش اولیه کار در قالب تامین سرمایه اولیه به صورت وام قرض الحسنه یا وام عقود، آموزش و پشتیبانی از تولید به صورت تکمیلی انجام می‌شود.
 
وی مهمترین مشکل کارگاه ها، بنگاه های زودبازده خانگی و غیر خانگی را کشف و جذب بازار فروش دانست و خاطرنشان کرد: کارگاه هایی که توان یافتن مکان برای تبلیغ ندارند می‌توانند از طریق بنیاد تعاون بسیج تولیدات خود را در بازارهای داخلی و بین المللی به فروش برسانند.
 
سردار بابائی تصریح کرد: حرکت بنیاد تعاون به عنوان حلقه تکمیلی در حمایت از تولیدات خرد و خانگی، فقط کمک به تولید نیست، بلکه کمک به فروش کالا است که این حلقه اتصال پایانی پایدارسازی شغلی نامیده می‌شود.
 
معاون توانمندسازی بنیاد تعاون بسیج کشور در پایان با اشاره به شیوه‌های دسترسی به وام خوداشتغالی گفت: ورود به بحث تامین وام خود اشتغالی در حیطه وظایف بنیاد تعاون بسیج نبوده، بلکه مسئولیت این امر به عهده بسیج سازندگی و سایر ارگان های اجرایی و دولتی است. بنیاد تعاون بسیج آخرین حلقه اتصال تولید کننده و بازار فروش می‌باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها