خبرهای داغ:
سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم و هیئت همراه به بخش مرکزی و شهر قنوات سفر کرد.
کد خبر: ۹۴۰۶۸۳۶
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید محمد تقی شاهچراغی پس از سفر به شهر قنوات، ابتدا با حضور در گلزار شهدای گمنام، ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

در ادامه جلسه شورای اداری بخش مرکزی به ریاست استاندار قم و با حضور جمعی از مدیران استان، بخش و شهر قنوات با دستور بررسی مسائل و مشکلات بخش در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این جلسه پس از سخنان شاهچراغی و بررسی مشکلات بخش، سید حسن حسینی ریاست شورای شهر قنوات مشکلات و نیاز‌های شهر را بیان کرد: وضعیت نامطلوب بهسازی و روکش آسفالت جاده قم - قنوات را خاطر نشان کرد که با انتقاد امام جمعه از مسئولین استان همراه بود.

وی با توجه به نیاز شهروندان با توجه به بسته بودن درمانگاه در ١٢ ساعت حتی برای دریافت خدمات ابتدایی نظیر تزریقات باید به شهر قم مراجعه کنند خواستار شبانه روزی شدن درمانگاه الزهرا (س) قنوات شد.

حسینی در ادامه به مشکل کمبود و کیفیت آب شرب قنوات و همچنین با توجه به اینکه در محدوده‌ی شما شهر قنوات زیرساخت‌های اولیه آب و برق و گاز مهیا است خواستار ایجاد شهرک صنعتی در این منطقه شد.

وی با توجه به این موضوع که ۱۸ هزارمتر مربع زمین در شهر قنوات در اختیار آنان قرار دارد، و کوچک‌ترین خدماتی در حوزه ورزش به شهر قنوات وجود ندارند به عملکرد ضعیف اداره ورزش و جوانان استان قم انتقاد کرد. در ادامه مجموعه مدیریت شهری از وزارت نفت بمنظور ساخت مجموعه ورزشی در قنوات درخواست کرد که با استقبال و نظر مساعد استاندار همراه شد.

ریاست شورای قنوات در ادامه به دیگر نیاز‌های شهروندان پرداخت و تصریح کرد: در خواست ساخت مدرسه برکت را در محله آب‌شیرین قنوات و رسیدگی به مشکلات مجتمع دامپروری قنوات داشت.

وی در خواست مساعدت و حمایت از تعاونی صیفی کاران قنوات بمنظور افزایش زمین و خرید سهم آب بمنظور توسعه محل گلخانه و توسعه محیطی و ساماندهی پارکینگ امام زادگان طیب و طاهر (ع)، همچین بررسی و رسیدگی جدی به خدمات زیر بنایی شهر قنوات به خصوص در حوزه آب و برق را عنوان کرد.

در پایان استاندار نظر مساعد خود را نسبت به موارد مطرح شده اعلام داشتند و موضوعات مطرح شده را جهت بررسی و رسیدگی به ادارات مربوطه ارجاع نمود.


انتهای پیام /  کدخدازاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها