کارگاه آموزشی تربیتی با محوریت مبانی تربیتی از دیدگاه مقام معظم رهبری

به همت پایگاه کوثر و با حضور امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) و کارشناس تربیتی، کارگاه آموزشی قرارگاه فرهنگی خواهران، با موضوع تحلیل مبانی تربیتی از دیدگاه مقام معظم رهبری در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۸۳۷
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این برنامه که فعالین بسیج خواهران و کانون فرهنگی خواهران حضور داشتند، حجت الاسلام مددخانی ضمن سخنانی با اشاره به روش‌های مختلف تربیت، بر هماهنگ سازی و هدفمند سازی برنامه‌های پیش روی فعالین فرهنگی محله تاکید کرد.
وی همچنین با تاکید بر تربیت قرآنی و لزوم استفاده از روش‌های تربیت قرآنی، بر مقوله تربیت از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره و دیدگاه معظم له را نگاه عقلانی بر مبنای قرآن دانست و افزود: وظیفه ما این است که در همه فعالیت‌های تربیتی و دینی عقل فطری کودکان و نوجوانان را فعال کنیم.
مددخانی کارشناس تربیتی در این جلسه با اشاره به محور‌های ۹ گانه تربیت دینی از دیدگاه حضرت امام خامنه‌ای بر لزوم آشنایی فعالین دغدغه‌مند فرهنگی با این محور‌ها تاکید کرد.
به گفته خانم عندلیب فرمانده فرمانده پایگاه کوثر با توجه به استقبال خواهران، این نشست هم اندیشی به صورت کارگاهی و با ارائه تحلیل مبانی ۹ گانه تربیت از دیدگاه مقام معظم رهبری در جلسات دیگری با حضور حداکثری مربیان تربیتی و فعالین فرهنگی تربیتی محله ادامه خواهد داشت.
انتهای خبر /مهری

ارسال نظرات