امکان ثبت نام مجردین سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد

زاهدان/ مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ثبت نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال و شهروندان واجد شرایط استان تا ۲۰ بهمن ماه در سامانه نهضت ملی مسکن( saman.mrud.ir ) امکان پذیر است.
کد خبر: ۹۴۰۶۸۵۳
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

به گزارشخبرنگار بسیج به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری اظهار داشت: بر اساس مصوبه اخیر وزارت راه و شهرسازی همه آقایان مجرد که ۲۳سال را تمام کرده‌اند می‌توانند برای خانه‌دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند، اما در زمان تحویل واحد مسکونی خود باید متاهل باشند.

وی ادامه داد: همچنین سایر متقاضیان واجد شرایط سیستان و بلوچستان نیز می توانند با مراجعه به سامانه نهضت ملی مسکن در شهر مورد تقاضا و یا در نزدیک ترین شهر مجاور که امکان تامین زمین در آن فراهم است اقدام به نام نویسی کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین امکان دسترسی متقاضیان واجد شرایط دارای زمین (خود مالک) برای برخورداری از تسهیلات قانون نهضت ملی مسکن در شهر زاهدان ۳۵۰میلیون تومان و ۳۰۰ میلیون تومان در دیگر شهرهای استان نیز فراهم است.

اکبری تاکید کرد: به منظور احداث هر چه سریعتر واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان یک هزار و ۱۰۸ هکتار زمین توسط این اداره کل در شهرهای تحت پوشش تامین شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار