زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت :امروز وظیفه مهم و اصلی اصحاب رسانه معرفی اسلام و حمایت آن در جهان است و تمام رسانه ها باید با همت خود برای تعالی انقلاب اسلامی در خط مقدم باشند همانطور که شهدا 8 سال با تمام ظرفیت از کشور خود محافظت کردند.
کد خبر: ۹۴۰۶۸۵۶
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی در اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر که صبح امروز در سالن همایش شهید شهریاری مرکز صدا و سیمای زنجان برگزار شد، اظهار داشت :21 دی به مناسبت سالگرد شهادت اسوه برجسته عرصه رسانه خبرنگار شهید غلامرضا رهبر، خبرنگار صداوسیما در دوران دفاع مقدس، روز بسیج رسانه نام گرفت و سازمان بسیج رسانه کشور نیز به پاس رشادت‌های این خبرنگار برجسته دوران دفاع مقدس، در سالروز شهادتش تشکیل شد.

 

اصحاب رسانه برای حفظ تعالی انقلاب اسلامی در خط مقدم هستند

این مسئول با بیان اینکه با گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز با بحران های متعدد، سخت و سنگین مواجه هستیم، بیان کرد :خوشبختانه در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی، انقلاب اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی پیروز میدان بوده است. 

 

 

وی با بیان اینکه رسانه‌های نظام اسلامی در همه صحنه‌ها در نبرد تمام عیار استکبار جهانی با مردم ایران پیروز بوده‌اند، افزود: نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس،جبهه مقاومت و عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، امنیتی و نظامی خوش درخشیده است.

 

 

وی با تاکید بر اینکه امروز در نبرد تمام عیار جنگ نرم و عملیات روانی دشمن هستیم، گفت :در دوران دفاع مقدس جوانان غیور کشور برای حفاظت از این مرز و بوم و لبیک به فرمان ولی خود به میدان جنگ رفتند و با تمام توان و جان خود از کشور عزیزمان ایران دفاع کردند و امروز هم در جنگ تمام عیار فرهنگی و روانی اصحاب رسانه باید مانند شهدای دوران دفاع مقدس با قلم و نگارش خود وارد میدان شوند و شهدایی عمل کنند. 

 

 

 

سردار کرمی با بیان اینکه باید توجه داشته باشیم که بالاترین مسئله ای که می توان در داخل و خارج از کشور بکار گیریم تبلیغات است، تاکید کرد :امروز وظیفه مهم و اصلی اصحاب رسانه معرفی اسلام و حمایت آن در جهان است و تمام رسانه ها باید با همت خود برای تعالی انقلاب اسلامی در خط مقدم باشند همانطور که شهدا 8 سال با تمام ظرفیت از کشور خود محافظت کردند. 

 

 

این مسئول با بیان اینکه پرچم‌داران حقوق بشر بزرگترین تروریست در جهان هستند و جنایت‌های مختلفی در نظام بین‌الملل انجام داده‌اند، یادآورشد: از دیدگاه امام خمینی(ره) رسانه‌ها مربی کشور بوده و نقش تربیتی در جامعه برعهده دارند. 

 

 

سردار کرمی گفت: از دیدگاه امام راحل مطبوعات باید مدرسه سیار بوده و مردم را از مسائل روز آگاه و پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی آگاه کنند. 

 

 

وی با اشاره به حماسه‌آفرینی و شور آفرینی اصحاب رسانه در شهادت سردار سلیمانی و شهید حججی، گفت: رسانه‌ها در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارند.

 

ارسال نظرات