اجرای برنامه های فرهنگی در زاهدان

زاهدان/ رضوانی گفت: بالغ بر ۴۰ برنامه فرهنگی، مذهبی و بصیرتی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، دهه بصیرت و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۸۶۲
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر ناحیه ویژه سپاه زاهدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، به تشریح برنامه های برگزار شده در ایام فاطمیه، دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار دلها پرداخت.


زینب رضوانی فر گفت: در ایام فاطمیه امسال و تقارن آن با دهه بصیرت و دومین سالگرد گرامیداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همزمان با سراسر کشور، برنامه های متعددی در سطح حوزه و پایگاههای زیر مجموعه این حوزه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا بالغ بر ۴۰ برنامه فرهنگی، مذهبی و بصیرتی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، دهه بصیرت و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار که مهمترین این برنامه ها شامل مراسمات عزاداری و سوگواری، نشست های بصیرتی و دیدار با خانواده معظم شهدا می باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر زاهدان بیان کرد: برگزاری کارگاه دکلمه خوانی برای دختران نوجوان، کارگاه های آموزشی شناخت فضای مجازی و آسیب های آن، کارگاه آموزشی حجاب، جلسات مشاوره فردی و نشست های تحکیم بنیان خانواده و توزیع بسته های فرهنگی و بهداشتی از دیگر برنامه های برگزار شده در این ایام می باشد که توسط بسیجیان و با استقبال اقشار مختلف مردم برگزار شده است.

زینب رضوانی فر در پایان ضمن تاکید بر تداوم اجرای این برنامه ها گفت: به لطف خداوند، عنایات ویژه شهیدان، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش های پاسداران و بسیجیان، این برنامه ها در آینده نیز با قوت بیشتری تداوم خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار