شاهرود_نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با پیگیری، ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و ۵۰۰ میلیارد ریال قیر رایگان برای حوزه‌های انتخابیه اخذ کرد.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۲۵
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰

اخذ ۲۲۰ میلیارد اعتبار برای دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود/تخصیص ۵۰۰ میلیارد ریال قیر رایگانبه گزارش خبرنگار بسیج، در نشست مشترک علی‌اصغر خانی نماینده مردم بصیر شهرستان‌های شاهرود و میامی و دکتر محمدمهدی طهرانچی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی کشور با حضور دکتر علی‌بیکی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس در این دیدار با اشاره بر اینکه تنها دانشکده پزشکی استان در واحد شاهرود می‌باشد، بر لزوم استقرار معاونت علوم پزشکی در واحد شاهرود تأکید نمود که با دستور دکتر طهرانچی مقرر گردید ردیف معاونت علوم پزشکی به ساختار سازمانی واحد دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اضافه گردد.
خانی با بیان مشکلات مالی این واحد خواستار تخصیص اعتبار جهت رفع بدهی‌های این واحد شد که با دستور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کشور مبلغ ۸۵ میلیارد ریال جهت کمک به این دانشگاه اختصاص یافت.
همچنین گفتنی است در ماه گذشته با پیگیری و رایزنی‌های نماینده مردم مبلغ ۱۳۵ میلیارد ریال جهت نوسازی و بهسازی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تصویب گردید که اکنون به حساب بیمارستان واریز گردیده است.
اخذ بیش از ۵۰۰ میلیارد قیر رایگان به شهرستان شاهرود و میامی
در نشست مشترک علی اصغر خانی با تعدادی از مسئولین ذیربط حوزه عمران شهری و روستایی کشور در محل مجلس شورای اسلامی برگزار گردید و در پی تلاش‌ها و رایزنی‌های نماینده مردم بصیر شهرستان‌های شاهرود و میامی حواله ۱۵۲۰ تن قیر رایگان به ارزش ۱۵۲ میلیارد ریال جهت پروژه‌های عمرانی شهرداری‌های حوزه انتخابیه و ۳۵۰۰ تن قیر رایگان به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال جهت بهسازی روستا‌های شهرستان‌های شاهرود و میامی صادر شد.
گفتنی است این میزان اعتبار، ۷۵۰ هزار مترمربع اجرای عملیات آسفالت را شامل می‌شود که در طول تاریخ حوزه انتخابیه بی‌سابقه بوده و شرایط ویژه‌ای را جهت تسهیل در رفت و آمد و بهبود معابر شهری و روستایی رقم خواهد زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها