رئیس بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینک ابوذر هفتم پربار تر از گذشته بود گفت: اصحاب رسانه گیلان بیش از یک هزار و ۵۶۸ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۶۶
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج مهدی پارسا درآیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن همایشات سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد، با بیان اینکه جشنواره ابوذر یکی از بزرگترین جشنواره‌های رسانه‌ای در کشور و گیلان است، اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر تولید و محتوای هوشمند برای جبهه انقلاب است.

مهدی پارسا با تأکید بر لزوم توجه به تبیین واقعیت‌های جامعه به مردم گفت: اصحاب رسانه باید واقعیت‌ها را برای مردم تبیین کرده و در همین راستا اصحاب رسانه گیلان بیش از یک هزار و ۵۶۸ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال کردند.

وی با ابراز خرسندی از افزایش ۱۳ درصدی ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر بیان کرد: اصحاب رسانه در جشنواره رسانه استقبال بسیار خوبی داشته و در عرصه خبر ۶ درصد، مصاحبه ۶ درصد، گزارش ۱۲، تیتر هشت و یادداشت با افزایش پنج درصدی ارسال آثار مواجه بودیم.

رئیس هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گیلان با اشاره به اهداف هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان افزود: امیدآفرینی، توجه به حل مشکلات کارخانه‌جات، اقتصاد مقاومتی، مطالبه‌گری، مردمی کردن دفاع و امنیت از جمله مهم‌ترین محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بوده است.

پارسا یکی از برنامه‌های استکبار را ایجاد جنگ روایت‌ها در بین جامعه از طریق رسانه و فضای مجازی دانست و تصریح کرد: در جنگ روایت‌ها استکبار از انفعال اصحاب رسانه بیشترین بهره برداری را می‌کند لذا اصحاب رسانه باید از انجام این کار جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه گیلان یکی از همراهان رسانه در پیگیری مشکلات صنفی آنان خواهد بود، گفت: مشکل بیمه و مسکن از جمله مهم‌ترین دغدغه اصحاب رسانه در کشور است به طوری که در زمان مسکن مهر هیچ توجه‌ای به این قشر نشده است و تأمین مسکن خبرنگاران باید در اولویت ‌ای کاری متولیان قرار گیرد.

 

 

ارسال نظرات