خبرهای داغ:
این خواهر بسیجی توانست برای چهارمین دوره متوالی مقام اول مسابقات قرآنی جامعه کار و تولید در رشته مفاهیم استانی را کسب نماید و به مسابقات کشوری این رشته راه پیدا کند.
کد خبر: ۹۴۰۷۰۰۸
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج : فرشته حسینقلی زاده در رابطه با اهمیت و تاثیر فوق العاده قرآن بر زندگی شخص اش این چنین اشاره کرد و گفت : به لطف الهی و با حمایت و راهنمایی‌ها و دعای پدر و مادرم و همراهی خیلی خوب خانواده از کودکی جلسات قرآنی تشکیل دادم و سپس دوره های قرائت، احکام و مفاهیم را در شیروان شرکت کردم و بعد از آن در شهر خودمان به رتبه نخست و بعد از آن در استان موفق به کسب مقام نخست شدم .

وی افزود : جامعه بسیج همانگونه که در حفظ و قرائت قرآن‌کریم موفق هستند باید در عمل به آموزه‌های دینی و قرآنی مقید باشند و آنچه را آموختند در زندگی خود پیاده کنند تا سعادتمند شوند، همچنین حضور در مسابقات قرآنی و فضای معنوی حاکم بر آن ضمن اهمیت به احکام و مفاهیم قرآن مایه آرامش و تعالی روح و جان فرد می شود.

همچنین این خواهر بسیجی انتهای صحبت خود را همراه با توصیه ای قرآنی این چنین ادامه داد که: از فرصت های زندگی خود جهت بهره بردن از قرآن کریم و حفظ آن به خوبی استفاده کنید تا تاثیر این اعجاز الهی را در زندگی روزمره خود، مشاهده کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها