رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بردسکن:

توزیع 700 کیلو گرم گوشت بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بردسکن

سید کاظم حسینی رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بردسکن گفت :حدود 700 کیلو گرم گوشت بین خانواده های تحت حمایت این نهاد توزیع گردید .
کد خبر: ۹۴۰۷۰۵۲
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسامن رضوی، سید کاظم حسینی رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بردسکن گفت :حدود  700 کیلو گرم گوشت بین خانواده های تحت حمایت این نهاد توزیع گردید .

وی اظهار داشت درهمین راستا نیز 2 هزار پرس غذای گرم بسته بندی شده با همکاری مراکز نیکو کاری و خیران بین خانواده های نیازمند نیز توزیع شد.

وی ارزش این مقدار گوشت و غذای گرم توزیع شده را 90 میلیون تومان اعلام کرد. وی با تقدیر و تشکر از همراهی و همدلی نیکوکاران و بانیان اکرام درراستای خدمت رسانی به محرومین گفت: 16 دستگاه بخاری گازی به ارزش 32 میلیون تومان بین خانواده های نیازمند فاقد بخاری نیز توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بردسکن به اجرای طرح سامانه امداد هوشمند اشاره کرد و گفت: درراستای طرح تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی و ارائه خدمات آسان تر و عدالت در توزیع خدمات در بین خانواده های تحت حمایت این سامانه فعال شده است و خانواده ها می توانند درخواست های خود را در تمامی حوزه ها با ثبت در سامانه امداد هوشمند داشته باشند و در کمترین زمان امدادگر کمیته امداد با آنها تماس و نسبت به درخواست آنها اقدام خواهد شد. وی بیان کرد: خانواده ها می توانند کلیه خدمات و درخواست های خود را از طریق سامانه امداد هوشمند انجام دهند و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به امداد ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها