زنجان _ جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت : باید جلوه‌هایی ویژه از روایت‌گری انقلاب برای نسل‌های بعد از انقلاب تشریح و تبیین شود.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۲۰
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سردار ابوالفضل طهماسبی در اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان، اظهار داشت :مجموع سپاه انصارالمهدی (عج) و بسیج استان زنجان در ایام شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برنامه های مختلفی در فضای مجازی و حقیقی برگزار نموده است. 

برگزاری مراسم گرامیداشت پدر موشکی ایران در دهه فجر در زنجان/ دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

 

وی با اشاره به اینکه ٨٠٠ برنامه به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در سطح استان برگزار شد، تصریح کرد : برنامه های فرهنگی مختلفی از جمله برنامه‌های بصیرتی ، راه اندازی هشتگ های مختلف در فضای مجازی و تشکیل کانال و تولید محتوای با رعایت و دقت در مطالب و مورد تایید معاونت فرهنگی سپاه استان زنجان از جمله برنامه‌های برگزار شده می باشد. 

 

 

این مسئول با بیان اینکه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بود که در این زمان برنامه نمایشی با عنوان خیر کثیر در حسینیه عاشقان ثارالله استان برگزار شد، گفت :این نمایش با کمک و همکاری شورای شهر و شهرداری زنجان برگزار گردید. 

 

 

 

سردار طهماسبی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خاطرنشان کرد :توزیع ٢٠ هزار بسته معیشتی، طبخ و توزیع غذای گرم، راه اندازی ایستگاه های صلواتی، ذبح ٢١ راس قربانی و نیز توزیع لوازم التحریر در بین قشر آسیب دیده و نیازمند توزیع شده است. 

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه دهه فجر باید مردمی باشد، بیان کرد : سعی داریم برنامه به واسطه خود مردم و از طریق مساجد با همکاری هیئت امنا و ائمه جماعت برگزار شود. 

 

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه برنامه های مختلفی به مناسبت دهه فجر برنامه ریزی کرده ایم، افزود :برنامه روایتگری انقلاب در فضای مجازی یکی از برنامه‌های مهم و اصلی سپاه استان می باشد. 

 

 

 

وی با تاکید بر اینکه روایتگری انقلاب امروزه اهمیت ویژه ای دارد، اظهار داشت :دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال تحریف انقلاب هستند و امروز جنگ، جنگ روایت ها و جنگ رسانه ای است و باید تا حد امکان از دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی در فضای مجازی و حقیقی بازگو کرد. 

 

 

سردار طهماسبی با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن، گفت : جشن میلاد کوثر در سطح استان شهرستان ها برگزار می شود. 

 

 

این مسئول در ادامه با اشاره وفات حضرت ام البنین (ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، عنوان کرد : روز یکشنبه ٢۶ دی ماه ویژه برنامه ای به همین مناسبت برگزار خواهد شد. 

 

 

سردار طهماسبی در ادامه تاکید کرد :همزمان با سالروز تکریم مادران و همسران شهدا یادواره شهدا مدافعان حرم برگزار خواهد شد و از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل خواهد آمد. 

 

 

وی تصریح کرد :به مناسبت دهه فجر توزیع بسته های کمک معیشتی در بین نیازمندان و اقشار محروم در سطح استان صورت خواهد گرفت. 

 

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان با اشاره به شهادت شهید حسن طهرانی مقدم و شهدای هوافضای سپاه انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد :برنامه ای با همکاری موسسه شهید طهرانی مقدم در دهه فجر برای گرامیداشت این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات