مخلص‌الائمه گفت: مقابله با احتکار کالاهای اساسی به خصوص در بازار منتهی به شب عید و ماه مبارک رمضان از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با جدیت دنبال شود.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۵۳
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی در کارگروه تنظیم بازار استان گفت: با توجه به حذف احتمالی ارز ترجیحی تمامی دستگاه‌های مسئول باید توجه داشته باشند که احتکار عمده به خصوص از سوی تولیدکنندگان در استان مرکزی وجود نداشته باشد.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: احتمال دارد استان مرکزی در اسفندماه وارد شرایط سخت کرونایی و پیک ششم شود و لذا تاثیرگذاری در شبکه بازار و اصناف نیز وجود دارد که مسئولان و فرمانداران باید تمهیدات لازم برای حفظ آرامش بازار بیندیشند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و ایام نوروز و بعد از آن ماه مبارک رمضان باید ستاد تنظیم بازار نسبت به استمرار توزیع کالاهای اساسی به منظور کنترل قیمت‌ها تمهیدات لازم را بیندیشد.

استاندار مرکزی گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد تنظیم بازار باید در اظهار نظرها حداکثر دقت را داشته باشند که منجر به التهاب بازار نشوند و امیدآفرینی و نشاط را در دستور کار خود قرار دهند.

مخلص‌الائمه بیان کرد: باید تمهیداتی اندیشیده شود که ضمن نظارت گسترده بر توزیع و کنترل قیمت کالاهای اساسی، شهروندان احساس نکنند که بازار امنیتی شده که این مهم نیز مشکلات جدیدی را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: تامین حقوق و مزایای بازرسان از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یک ضرورت مهم است که باید عملیاتی شود و در خصوص ایام نوروز و ماه مبارک رمضان همه دستگاه‌ها باید برای تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان مشارکت جدی داشته باشند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: مقابله با احتکار کالاهای اساسی به خصوص در بازار منتهی به شب عید و ماه مبارک رمضان از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات