خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین

مشارکت خیران قزوینی در آبرسانی به روستاهای محروم استان خراسان جنوبی

آصفی گفت: با مشارکت خیران قزوینی، برنامه نذر آب 4 جمعیت هلال احمر استان قزوین با آب رسانی پایدار به مناطق محروم و درگیر خشکسالی استان خراسان جنوبی ادامه پیدا می کند.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۵۷
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷

قزوین_ حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین با اشاره به اجرای برنامه نذر آب ۴ اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح نذرآب ۴ در استان خراسان جنوبی توسط جمعیت هلال احمر و با مشارکت خیرین قزوینی و به همت مجمع خیرین استان، 2 هزار متر لوله پلی اتیلن جهت آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان در استان خراسان جنوبی ارسال شد. 

 

وی افزود: خیران قزوینی در راستای مسئولیت اجتماعی و انجام پروژه های داوطلبی و عام المنفعه، مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای این پروژه و خرید دو هزار متر لوله اهدا کردند که با تأمین و اختصاص این مبلغ، محموله اول لوله ها بارگیری و به مقصد شهرستان درمیان، استان خراسان جنوبی ارسال شد.

 

آصفی با بیان اینکه درآینده نزدیک محموله بعدی نیز ارسال خواهد شد در ادامه عنوان کرد: امیدواریم با همت و نظارت جمعیت هلال احمر و آبفای استان خراسان جنوبی، عملیات اجرایی این طرح نیز به اتمام و بهره برداری برسد تا بتوانیم با کمک به محرومان و محرومیت زدایی از مناطق روستایی در توسعه هرچه بیشتر مناطق کم برخوردار نقشی سازنده داشته باشیم.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان با قدردانی از همکاری و مسئولیت پذیری اجتماعی خیران قزوینی و به ویژه مجمع خیرین استان قزوین، عنوان کرد: تلاش جمعیت هلال احمر معطوف به ارائه خدمات بسیار مطلوب است، لذا با تمرکز بر تدوین سیاست ها و برنامه های حمایتی در جهت کاهش محرومیت ها سعی داریم برای ارتقاء سطح زندگی و همچنین توانمندسازی مردم با توجه به ظرفیت خیرین بتوانیم خدمات شایسته ای به هموطنان عزیز ارائه دهیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها