خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
همدان-مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با اشاره به شناسایی ۴۰۰ مورد مانع پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان گفت: ۵۰ درصد از این مشکلات از طریق طرح شهید کریمی پیگیری و حل شده است.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۷۸
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در راستای کمک به رفع موانع تولید و تحقق شعار سال سازمان بسیج کارگران طرح شهید کریمی با هدف کمک به رفع موانع تولید از دو سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در بازدید از واحدهای تولیدی و شناسایی مشکلات آنها، حدود ۴۰۰ مورد بررسی شد که مانع پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان بود که ۵۰ درصد از این مشکلات از طریق طرح در ستاد تسهیل با همکاری و تعامل نهادها و ادارات مربوطه و با بهره‌گیری از ظرفیت سپاه و بسیج پیگیری و حل شده است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در راستای فرهنگ‌سازی مصرف تولیدات داخلی طرح شهید برونسی اجرایی شد که هدف از اجرای آن فرهنگ‌سازی تولید، توزیع و مصرف کالای داخلی است که زمینه بازدید همه اقشار از توانمندی و تولیدات کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی همدان فراهم شد و امسال ۷۰۰ نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان از تولیدات ما بازدید کردند.

وی با بیان اینکه تویسرکان قطب داروسازی غرب کشور است، ادامه داد: هماهنگی برای حضور مدیران واحدهای تولیدی موفق در مدارس و مساجد برای فرهنگ‌سازی مصرف کالای داخلی و همچنین برگزاری همایش برای تولیدکنندگان با محوریت آموزش اصول مدیریت جهادی انجام شد.

برات‌زاده با بیان اینکه در مبحث فرهنگسازی تولید حدود ۸۰ درصد مدیران ما به عنوان مدیران جهادی هستند، گفت: کارگران و کارفرمایان از جمله مخاطبان اصلی سازمان بسیج کارگری هستند و در حوزه کارگران طرح شهید همدانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی و بررسی وضعیت سلامت روان خانواده‌ها و سبک زندگی ایرانی اسلامی اقداماتی انجام شده است.

وی ابراز داشت: به منظور رفاه حال کارگران دفتر مشاوره حقوقی در امامزاده عبدالله(ع) شهر همدان با حضور وکلا و حقوق‌دانان مجرب ایجاد شده تا کارگران با در دست داشتن دفترچه بیمه یا کارت هویت کارگری از مشاوره این افراد به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: همایش «نقش فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه صنعت و تولید» با حضور مسئولان کشوری در اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش با هدف تبیین نقش فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه صنعت و تولید در چهار محور ترویج فرهنگ تفکر جهادی و انقلابی در حوزه تولید و صنعت، شناسایی و معرفی الگوهای جهادی، ایجاد هماهنگی و انسجام فکری و عملی در مدیران کارخانجات و واحدهای تولیدی و کارگری استان و تبیین ابعاد شرایط جنگ اقتصادی و نقش تولیدکنندگان در این جنگ برگزار می‌شود.

برات‌زاده ادامه داد: این همایش به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی، دانشگاه آزاد اسلامی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: الزامات ترویج فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه تولید و صنعت، عناصر و مولفه‌های فرهنگ مدیریت جهادی برای ارتقا بهره‌وری و کیفیت محصولات و نقش تشکل های کارگری و کارفرمایی در گسترش فرهنگ مدیریت جهادی از دیگر محور های فراخوان این مقاله است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را تا ۲۷ بهمن سال جاری از طریق نشانی الکترونیکی hamayesh۲modiran@gmail.com یا به دبیرخانه همایش ارسال کنند که از نویسندگان مقالات برتر در این همایش قدردانی خواهد شد و مقالات آنها در فصلنامه مدیریت جهادی کشور به چاپ می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات