خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه زینب(س):

مکتب سردار سلیمانی به نسل های آینده معرفی شود

فرمانده قرارگاه زینب(س) از شهید سپهبد قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده ای دشمن شناس و بابصیرت دینی یاد کرد گفت: نسخه‌های مکتب سردار سلیمانی باید به نسل‌های آینده انتقال و معرفی شود.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۸۸
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱

سردار رحیم نوعی اقدام چهارشنبه در همایش فرهنگی «القاسم یجمعنا» در سالن اجتماعات منطقه آزاد اروند اظهار داشت: باید نسخه‌های مکتب سردار سلیمانی به عنوان چراغ هدایت برای رسیدن به آزادی خواهی، روح مقاومت، استکبار ستیزی توسط عالمان، دانشمندان، اهل علم و پژوهش ، نهادهای فرهنگی و اجتماعی استخراج و به نسل جدید معرفی شود.

وی افزود: ویژگی های مکتب سردار قاسم سلیمانی باید با یک محتوای تاثیرگذار همه جانبه از طریق کودکستان‌ها، دبستان‌ها، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها، حوزه علمیه و مراکز علمی، فرهنگی و اقتصادی تبیین شود.

سردار نوعی اقدام بیان داشت: قاسم سلیمانی مطمئن‌ترین ، ارزشمندترین ، ماندگارترین و با بصیریت ترین راهی که به خدا ختم می‌شود بود.

وی با بیان اینکه در مکتب قاسم سلیمانی ارباب مردم هستند افزود: مسوولان و متولیان امر در مقام نوکر مردم باید سعی کنند مشکلات مردم به حداقل برسد.

فرمانده قرارگاه زینب(س) در بخش دیگری خوزستان را کربلای ایران و شلمچه را بین الحرمین دانست و گفت: خوزستان به لحاظ تجربه هشت سال جنگ تحمیلی باید مردم آن مورد توجه خاص قرار گیرند چرا که امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل قهرمانی و دلیرمردی ، مردان این خطه است .

در پایان این همایش از خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم این منطقه تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار