حجت الاسلام صالح سهیلی دریادواره شهدای روستای چاهپیرگفت:این مجالس و محافلی که ما برگزار می کنیم، به دلیل نیاز ما به این مجالس است. ما نیازمند یاد شهیدان هستیم.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۹۱
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازتنگستان،حجت الاسلام صالح سهیلی سخنران مراسم یادواره شهدای روستای چاهپیر تنگستان گفت:یاد شهدا و نشستن در این مجالس، مایه هشدار و تنبّه است، به ویژه مایه هشدار و تنبّه برای کسانی که منصب، موقعیت و پست دارند، فرقی نمی کند که چقدر آن پست بالا یا پایین باشد.

حجت السلام صالح سهیلی ضمن اشاره به اهمیت وفایده برگزاری مجلس شهدا افزود:فایده برگزاری مجالس بزرگداشت شهدا، تعظیم شعائر الله است. تکریم و تعظیم شهید، در واقع تجلیل و تعظیم راه و هدف و احترام گذاشتن به آن هدف والای شهید است. شهید برای خدا و در را خدا و برای اعتلای کلمة الله شهید می شود.

این کارشناس دینی درادامه تصریح کرد:ماوقتی از شهدا تجلیل می کنیم، یعنی ادای احترام به راه شهید می کنیم که همان هدف مقدس، برای خدا بودن، برای خدا فدا شدن، در راه دین گام برداشتن، ارزش نهادن به آیین و اعتقادات و جان و مال را برای آن هدف فدا کردن است.

استاد حوزه ودانشگاه با اشاره به مکتب شهید سلیمانی گفت:سردارسلیمانی،سردار سرفرازی که در تمامی عرصه‌های مختلف مورد نیاز نظام و انقلاب اسلامی بر حسب ضرورت همه سختی‌ها را برای خدمت به مردم و کشور بی‌منت به جان می‌خرید و با روحیه ولایتمداری و انقلابی از هیچ کوششی دریغ نکرد و به درستی سردار دلها شد و مکتب او چراغ راه هدایت و مسیر عزت و سعادت گردید.

استاد صالح سهیلی درپایان با تأکیدبربرگزاری یادواره شهدا گفت:این جلسات برکات دارد و من تشکر می کنم از تک تک عزیزان، مخصوصا جوانانی که باعث می شوند، یاده و خاطره شهیدان برای ما زنده شود.

درپایان مراسم،از خانواده شهدای روستای چاهپیر توسط امام جمعه شهر اهرم،فرماندار شهرستان تنگستان،جانشین فرماندهی انتظامی تنگستان،فرمانده سپاه تنگستان،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تنگستان با اهدای لوح سپاس تقدیرشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات