نماینده ولی فقیه در مازندران در گفتگو بابسیج:
ساری-آیت الله محمدی لائینی به کارشکنی‌های دشمنان انقلاب در بحث ایجاد ناامنی و ناامیدی بین مردم به ویژه مستضعفین اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از اجرای رزمایش کمک مواسات و همدلی به شدت ناراحت و عصبانی هستند.
کد خبر: ۹۴۰۷۲۳۲
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

خبر

خبرگزاری بسیج، آیت الله محمدی لائینی  در حاشیه آئین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، که روز  چهارشنبه ۲۲ دی در لشکر ۲۵ کربلا برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار بسیج در سار با اشاره به تداوم وضعیت کرونایی در کشور گفت: متاسفانه فضای کسب و کار هنوز رونق ندارد و نیاز است که رزمایش‌های کمک مومنانه با هدف کمک به محرومین و آسیب دیدگان کرونایی ادامه داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه درمازندران از کمک  حدود ۲۶۷ میلیارد تومانی مردم مازندران در رزمایش کمک‌های مومنانه خبر داد و افزود: از ابتدای سال تا به امروز این حدود کمک مومنانه در قالب بسته‌های معیشتی  و سبد کالا در میان اقشار نیازمند توزیع شد.

آیت الله لائینی  در ادامه با بیان اینکه  بار اصلی اجرای رزمایش کمک مومنانه و توزیع کمک‌ها بین جامعه هدف بر عهده سپاه کربلا و بسیج است، اضافه کرد: از گروه‌های جهادی، مجمع خیرین، بسیجیان و مردم که به ندای رهبری لبیک گفتندف قدردانی می‌کنم.

به گفته نماینده، ولی فقیه در مازندران از ابتدای شیوع کرونا تا کنون حدود ۸۰۰میلیارد تومان به اقشار مختلف نیازمندان استان کمک رسانی شد.

آیت الله  محمدی لائینی به کارشکنی‌های دشمنان انقلاب در بحث ایجاد ناامنی و ناامیدی بین مردم به ویژه مستضعفین اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از اجرای رزمایش کمک مومنانه به شدت ناراحت و عصبانی هستند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمنان دنبال افزایش فشار اقتصادی و ایجاد تنش در کشور هستند، تصریح کرد: همان طور که جهادگران ما همچون شهید حاج قاسم در دوران دفاع مقدس و دردفاع از حرم جان خود را تقدیم انقلاب و نظام کردند، امروزه نیز همان جهادگران با مال خود در دفاع از مردم و انقلاب واردمیدان شدند و تا رفع بهبود شرایط این روند کمک هم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها