خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه؛

عملگرایی به دین اسلام، راهگشای حل مسایل جامعه است

حجت الاسلام انصاریان گفت: اسلام دینی جامع است که تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی را در بردارد و عملگرایی نسبت به دین مبین اسلام، قطعا راهگشای حل مسایل جامعه است.
کد خبر: ۹۴۰۷۳۱۷
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، اولین اجلاسیه صالحین سپاه استان در حسینیه ثارالله سپاه صاحب الامر(عج) استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاریان استاد حوزه و دانشگاه در این اجلاسیه بیان کرد: موضوع «حلال» و «حرام» از زمان رسول خدا یک حقیقت بوده و این موضوع مبنای بسیاری از امور زندگی مسلمانان ایت.

وی با اشاره به انتصاب امیرالمومنین(ع) به امامت و ولایت گفت: جایگاه امامت و امام دین پس از این انتصاب کامل شد و تمام نعمت به مسلمانان اعطا شد و این معنای اسلام است. اسلامی که وحی خداست و مبلٌغ آن ۱۲۴ هزار پیغمبر است.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه اظهار کرد: اسلام در قرآن کلمه ای مفرد بیان شده است. در قران پرودگار عالم برای نجات از خطرات دنیا و اخرت یک دین دارد که اسلام است.

حجت الاسلام انصاریان عنوان کرد: فرقه های مختلفی از ابتدای دین به وجود آمده اما اسلام دین وحی شده خداوند است که دین انسان ساز است.

وی افزود: دین اسلام، دینی است که ضامن خیر دنیا و اخرت است. اسلام دینی جامع است که تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی را در بردارد و عملگرایی نسبت به دین مبین اسلام، قطعا راهگشای حل مسایل جامعه است.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: دین اسلام، دین محبت است. دینی که بسیار به نیکی سفارش کرده و حتی برای جنگ قوانین خاص خود را دارد به طوری که به مظلومان آسیب وارد نشود. لذا باید با خوش برخوردی و کردار و رفتار درست افراد را به اسلام جلب کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار