دکترعین اللهی گفت: مسئولان منطقه بدنبال این باشند که از نیروی بومی همین منطقه از سهمیه پزشکی بهره مند باشند
کد خبر: ۹۴۰۷۳۸۰
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان، بهرام عین الهی عصر پنجشنبه بعد از بازدید بیمارستان امام سجاد(ع) سیریک در جلسه شورای اداری سیریک، اظهار کرد: شهرستان سیریک در بین شهرستان های کشور الگوی خوبی در وحدت بین شیعه و سنی در کشور است.
عین الهی با بیان اینکه، نقش مدیران در توسعه منطقه خیلی مهم است، تصریح کرد: مدیر در مسئولیتی که به عهده آن است می تواند کارهای بزرگی انجام دهد، همانطور که شهید سلیمانی به تنهایی توانستند که کارهای بزرگی نیز انجام دهند.
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه، با برنامه ریزی دقیق می توانید شهرستان سیریک را به یک منطقه گردشگری مطلوبی تبدیل کنید.
وی با تاکید بر اینکه، از ظرفیت خیرین منطقه کمک بگیرید، افزود: از ظرفیت خیرین تنها به بخش ساخت مسجد اکتفا نکنید، بلکه این ظرفیت عظیم را به بخش صنعت و تولید هدایت کنید.
وی با اشاره به اینکه، وزارت بهداشت حاضر است که پروژهای مشترک با خیرین انجام دهد، افزود:
شعار اول وزارت بهداشت، عدالت و تعالی سلامت جامعه است.
وزیر بهداشت هم در خصوص افزایش سهمیه پزشکی مناطق محروم کشور گفت : با توجه به اینکه این سهمیه در مناطق محروم اعمال خواهد شد، مسئولان منطقه بدنبال این باشند که از نیروی بومی همین منطقه از سهمیه پزشکی بهرهمند باشند.
وی اشاره ای کرد به عملکرد چهار ماهه وزارت بهداشت در زمان شیوع کرونا در کشور و گفت: ظرف چهار ماه بیش از ۱۱۵ میلیون دوز واکسن کرونا تهیه و تزریق شده است، که با حمایت مردم توانستیم ویروس کرونا در کشور مدیریت کنیم.
عین الهی در ادامه اشاره ای کرد به اینکه تا کنون دولت به میزان کافی ارز جهت تهیه دارو اختصاص داده است و تاکید کردند که مردم داروی اضافی و بیرویه استفاده نکنند.

ارسال نظرات