خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر دانسفهان در مراسم توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی توسط این حوزه

راهبری بسیج در رزمایش کمک مومنانه، بازسازی اعتماد عمومی است

سرهنگ درزی رامندی عنوان کرد: راهبری بسیج در کمک مومنانه، بازسازی اعتماد عمومی و اجتماعی جامعه است
کد خبر: ۹۴۰۷۴۰۰
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ علیرضا درزی رامندی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانسفهان، در مراسم ششمین مرحله رزمایش کمک مومنانه حوزه مقاومت بسیج دانسفهان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، به اهداف رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در سال گذشته که باید کمک و مواساتی بین فقرا و قشر نیازمند جامعه به وجود بیاید، رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به قشر نیازمند و آسیب پذیر جامعه و کسانی که بر اثر ویروس کرونا دچار مشکل اقتصادی و معیشتی شده اند، در بخش دانسفهان آغاز شد.

وی در ادامه افزود: ششمین مرحله کمک های مومنانه همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در مسجد جامع دانسفهان برگزار شد، در این مرحله 300 بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی، پایگاه ها و حوزه مقاومت بسیج و خیرین بخش دانسفهان به ارزش ریالی ۶۰۰ میلیون ریال بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

سرهنگ درزی رامندی، همدلی نهادها و سازمان های دولتی در رزمایش کمک مومنانه را یک نعمت الهی و سرمایه بزرگ اجتماعی دانست و گفت: با شروع ویروس منحوس کرونا، ما شاهد همکاری و همدلی نهادها و سازمان های دولتی در بخش دانسفهان بودیم. با همکاری خیرین، مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج، کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، خانواده های نیازمند و آسیب پذیر شناسایی شدند و در هر مرحله بسته های معیشتی واقعاً به دست خانواده های نیازمند رسید، این همکاری و همدلی نهادها و سازمان های دولتی در رزمایش کمک مومنانه یک نعمت الهی و سرمایه بزرگ اجتماعی است و باید قدر این سرمایه بزرگ را بیشتر بدانیم و این سرمایه اجتماعی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر دانسفهان، در پایان سخنان خود، به راهبری بسیج در رزمایش کمک مومنانه و جنگ اقتصادی دشمن اشاره کرد و گفت: راهبری بسیج در کمک مومنانه، بازسازی اعتماد عمومی و اجتماعی جامعه است. هدف در این رزمایش این است که خانواده های نیازمند احساس تنهایی نکنند و اعتماد خود را از نظام سلب نکنند، بسیج با انگیزه احیای روحیه دوران دفاع مقدس، اعتمادسازی خانواده های نیازمند به انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان پا به عرصه کمک های مومنانه گذاشته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار