خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا گفت: ما امروز با زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا از انقلاب دفاع می‌کنیم، ولایت و نظام جان ماست و باید پاسدار این انقلاب الهی باشیم.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۰۱
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار بابازاده در اولین سالگرد تدفین شهید گمنام در گروه موشکی و توپخانه ۶۰ رسالت تبریز و گرامیداشت شهید شفیع زاده فرمانده توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید در مقابل دشمنان و برای ناامیدکردن آن‌ها تلاش کنیم  افزود: همه ما به برکت شهدا و مظلومان تاریخ و پرچم خونین مدافعان حرم پاسدار شدیم و باید این فرصت را قدر بدانیم.

وی اظهارداشت: ما به عنوان ذوالفقار ولایت در این شرایط خاص بر عهدی که بستیم باید وفادار باشیم تا در کنار مقام عظمای ولایت از ارزش‌ها و خون شهدا پاسداری کنیم.

سردار بابازاده ادامه داد: دشمنان انقلاب از همان اوایل با به راه انداختن جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و ترور‌ها مقابل نظام ایستادندو امروز هم سعی دارند چوب لای چرخ انقلاب بگذارند، اما به اراده الهی، درایت رهبری، پشتیبانی مردم و برکت شهدا انقلاب ما در دهه پنجم عمر خود بوده و با قدرت بیشتر به حرکت خود ادامه می‌دهد.

ارسال نظرات