مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: معلمان در نهادینه‌ سازی افکار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیشگام هستند.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۳۸
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، شهاب احمدی امروز در جمع روسای ادارت آموزش و پرورش مناطق 24 گانه استان، اظهار کرد: استکبار و دشمنان قسم خورده نظام، هیچ ارزشی برای حاکمیت رسمی و قانونی ملت‌ها قائل نیستند.

وی ادامه داد: دشمنان برای رسیدن به خواسته‌های پلیدشان، هر جا که بتوانند با زور و نیروی نظامی وارد عمل می‌شوند و آنجا که زورشان نرسد با تهاجمات فرهنگی و نفوذ به دنبال تحقق مقاصد شوم استعماری هستند، به شهادت رساندن سردار سلیمانی نیز در همین راستا بود .

وی اضافه کرد: اما نظام تعلیم و تربیت، نهادهای بسیجی و انقلابی باید مکتب شهید سلیمانی را در همه برنامه ریزی های خود مد نظر داشته باشند، با این روش ها به رویارویی توطئه های استکبار رفته و در مقابل جنگ نرم آنها صف آرایی کند.

احمدی با ابراز خشنودی از اینکه معلمان در نهادینه‌سازی افکار سردار سلیمانی پیشگام هستند، ادامه داد: منش مجاهدانه این شهید در پیروی و اطاعت محض از ولایت، خدمت خالصانه به مردم و سبک زندگی خاص در سالیان پاسداری از او اسطوره‌ای بی بدیل ساخت.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: پرتو آن اسطوره ملکوتی تا ظهور حضرت ولیعصر (عج) بر تارک جبهه مقاومت اسلامی خواهد درخشید.

انتهای پیام

ارسال نظرات