حجت الاسلام ناهیدی گفت: عامل نجات کشور در بزنگاه های مختلف غیرت دینی مردم بوده است و هر جا که انقلاب با مشکل و فتنه مواجه شده، غیرت دینی مردم بود که آنها را به صحنه آورد.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۸۵
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به چهارچوب کلی فرمایشات مقام معظم رهبری در روز ۱۹ دی و دیدار با مردم قم اظهار داشت: غیرت دینی و جنگ نرم و وحدت را مقام معظم رهبری در این دیدار مطرح کردند که نشان از اهمیت آن است.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران یک انقلاب دینی است و عالم دینی می تواند مردم را راهنمایی کند نه یک به اصطلاح روشنفکر غربی، خاطرنشان کرد: عامل نجات کشور در بزنگاه های مختلف غیرت دینی مردم بوده است و هر جا که انقلاب با مشکل و فتنه مواجه شده، غیرت دینی مردم بود که آنها را به صحنه آورد.

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه جنگ نرم وسیع و متنوعی در جریان است و دشمن افرادی که اصول انقلاب را زیرسوال می برند را برجسته می کند، تصریح کرد: امروز صادرات نفتی ۴۰ درصد افزایش یافته و تورم نیز سیر نزولی دارد و این نشان از صبر انقلابی مردم است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به فرا رسیدن شهادت حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، اذعان کرد: مادران و همسران شهدا سربازان گمنامی هستند که صبورانه راه عزیزان شهید خود را ادامه داده اند و همان نیمه پنهان ماه هستند که در حقیقت نیمه روشن آن شهدا بودند.

ناهیدی با بیان اینکه مادران شهدا، ام البنین های عصر حاضر و الگوی مناسبی برای تربیت نسل آینده و مادران امروز ما هستند، عنوان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در میان جمع ما اول شهدا و دوم خانواده شهدا شفاعت می کنند و می توان جایگاه شهدا را برای مادران و همسران شهدا هم قائل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها