سردار علی محمد اکبری از برگزاری هجدهمین هجدهمین کارگاه علمی کاربردی پیشگیری از جرایم نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری خبرداد.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۱۳
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: هجدهمین کارگاه علمی کابربردی پیشگیری از جرایم نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در مجتمع لاله شهرکرد آغاز شد.

سردار علی محمد اکبری، افزود: 50 نفر از کارشناسان نیروهای مسلح شامل مجموعه نیروی انتظامی و سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام که بیشترین ارتباط اجتماعی و مردمی را دارند، به مدت دو روز در این کارگاه علمی و کاربردی با حضور کارشناسان مجرب کشوری از سازمان قضایی نیروهای مسلح حضور دارند.

وی با اشاره به نقش آموزش در کاهش جرایم و تخلفات، ادامه داد: امروز هجدهمین کارگاه علمی کاربردی پیشگیری از نیروهای مسلح به میزبانی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود و انتظار می رود با برگزاری چنین کارگاه هایی شاهد کاهش بیش از پیش حتی تخلفات در ابعاد درون سازمانی و برون سازمانی نیروهای مسلح باشیم.

سردار اکبری، تصریح کرد: نتیجه چنین کارگاه هایی، نیروهای بافضیلت و باکرامت است، تا همچنان بتوانند از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

مشاور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور هم در حاشیه این کارگاه علمی و کاربردی گفت: هدف از برگزاری چنین کارگاه هایی، آموزش دادن به نیرو‌های مسلح و توانمندسازی آنها برای بررسی و تجزیه و تحلیل عامل‌های آسیب زا می باشد.

دکتر محمود صفری، افزود: در این کارگاه ها،  شرکت کنندگان عوامل خطر و حمایتی را شناسایی و برای راه حل آنها چاره اندیشی می‌کنند و راه های اجرا، مجریان و نحوه ارزیابی هم مشخص می شود.

وی، ادامه داد: موضوع این کارگاه ها متناسب با بافت و آسیب های هر استان تعیین می شود و تا پایان سال در سراسر کشور چنین کارگاه هایی برگزار خواهد شد.

صفری در پایان گفت: یافته‌های نیرو‌های مسلح در این کارگاه ها در سال آینده بعنوان راهکار اجرایی طراحی و به مرحله اجرا در می‌آید.

ارسال نظرات