ساری-نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه طرح های دشمن در جهت به فراموشی سپردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، افزود:باید بی کفایتی و کارشکنی‌های عناصر خودفروخته داخلی در بروز مشکلات برای مردم تبیین و روشنگری کرد.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۱۸
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

باید بی کفایتی عناصر خودفروخته داخلی را در بروز مشکلات برای مردم تبیین کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، اعضای ستاد برگزاری کنگره شهدای روحانی شمال کشور صبح امروز با آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران دیدار کردند.

آیت الله محمدی لائینی در این دیدار با اشاره به اینکه ما هرچه داریم از شهدا داریم، گفت:شهدا مصداق بارز آیه ۴۴ سوره بقره هستند که به آنچه گفتند عمل کردند.  

باید بی کفایتی عناصر خودفروخته داخلی را در بروز مشکلات برای مردم تبیین کرد
نماینده، ولی فقیه در مازندان با بیان اینکه شهدا به میدان رفتند و در راه خدا و قرآن جان خویش را نثار کردند، افزود:شهدا در مسیر خدا و به خواسته خدا عمل کردند.

آیت الله محمدی لائینی در ادامه با بیان اینکه قشر روحانیت اهل عمل  و میدان و جهاد در صحنه‌های گوناگون هستند  به ویژه در میدان مبارزه به کرونا و در کار تغسیل و تدفین بودند، گفت: در بحث تغسیل و تدفین کرونا، پدر حاضر نبود فرزند خود را تغسیل کند، اما روحانیون بیش از ۴ هزار اموات کرونایی را تغسیل و تدفین کردند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران به فعالیت بیش از ۲۰۰روحانی و طلبه خواهر در قالب قرارگاه موسی بن جعفر (ع) برای تدفین و تغسیل هم اشاره و ، خاطرنشان کرد: طلبه های روحانی در تهیه و توزیع کمک های مومنانه فعال بودند.

 آیت الله محمدی لائینی در ادامه با اشاره به نقش روحانیت در دفاع مقدس گفت: روحانیون و طلبه ها در کار فرهنگی و تبلیغی در دوران دفاع مقدس فعالیت می کردند.

باید بی کفایتی عناصر خودفروخته داخلی را در بروز مشکلات برای مردم تبیین کرد
نماینده ولی فقیه در مازندران به تکریم و تجلیل روحانیون فعال در دفاع مقدس،هم تاکید کرد و افزود: دستاورد‌های مهم شهدای روحانی در هشت سال دفاع مقدس باید به شکل مستند و دقیق به نسل جوان منتقل شود.

آیت الله  محمدی لائینی با تصریح بر  اینکه جهاد تبیین ،در کنار برگزاری کنگره شهدای روحانی باید مورد توجه قرار بگیرد خاطرنشان کرد:  دشمن در تلاش است تا عملکرد و دستاوردهای شهدا در جامعه مطرح نشود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه طرح های دشمن در جهت به فراموشی سپردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، افزود:باید بی کفایتی و کارشکنی‌های عناصر خودفروخته داخلی در بروز مشکلات برای مردم تبیین و روشنگری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها