زاهدان/ سرهنگ پاسدار نکویی گفت: کار بسیج بصورت جهادی و انقلابی و با عزم والای بسیجیان در جهت تحقق اهداف انقلاب طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در ادارات و در راستای تکریم ارباب رجو ع است.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۳۰
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مدیر سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.

حسن نکوئی در این دیدار گفت: بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان با برگزاری جلسات متعدد با پایگاههای مقاومت بسیج  در ادارات شهرستان ها، و مربیان و سرگروه های شجره طیبه صالحین تلاشهای جدی را در راستای  تبیین شعار سال  و ترویجهنگ لیثار و شهادت از همان ابتدای سال داشته است.

وی برگزاری نشست های فرهنگی با موضوع آسیب ها و خطرات شبکه های ماهواره ای، تکریم ارباب رجوع، برگزاری نشست ها و همایش های اقتصاد مقاومتی در ادارات، بر گزاری نشست های بصیرتی، یاره شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا ایثارگران، جانبازان  را از مهم ترین برنامه های فرهنگ سازی ایثار و شهادت و ترویج سبک زندگی اسلامی برشمرد.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: کار بسیج بصورت جهادی و انقلابی و با عزم والای بسیجیان در جهت تحقق اهداف انقلاب طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در ادارات و در راستای تکریم ارباب رجو ع است.و سعی کردیم منطبق با نیازهای فرهنگی ادارات حرکت کرده و مشکلات را با خدمات صادقانه و بی منت کمتر نماییم.

این مسئول تصریح کرد: از آنجا که نقش بسیج در جهت حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلاب بسیار تاثیر گذار است، بسیج کارمندان در ادارات و دستگاه های اجرایی در جهت اسلامی کردن آنها و ارائه خدمت بی منت به نیت تامین رضایت خداوند ، نگاه به حوائج مردم و حل آنها بعنوان باب رحمت الهی و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت خالصانه و بدون منت و کار جهادی به تقویت ادارات بپردازد و با انجام فعالیت های فرهنگی و عقیدتیبرخی از  مشکلات را کاهش دهد.

سرهنگ نکویی گفت: مسئولان و بسیجیان اگر بخواهند راه شهدا به ویژه شهیدان میرحسینی و سلیمانی را ادامه دهند می بایست ابتدا ابعاد شخصیت این دو شهید را بخوبی بررسی کنند و ویژگی های آنها را بدانند، اولین خصلتی که این دو شهید داشتند ولایت پذیری بود.

وی با اشاره به این مطلب که شهید سلیمانی همیشه مصلحت اسلام و انقلاب و نظام اسلامی را در اولویت قرار می دادند ادامه داد:  از دیگر ویژگی های این شهید خدمت رسانی به مردم محروم و مستضعف بود.

این مسئول تصریح کرد: در راستای تعامل و هم افزایی بیشتر ادارات و دستگاه های اجرایی وظیفه و ماموریت اصلی بسیج کارمندان جذب کارکنان دستگا های اجرایی به منظور تشکیل ارتش ده ها میلیون می باشد که این سازمان آموزش عمومی، نظامی ، عقیدتی ، فرهنگی، کارکنان بسیجی ، اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی در سطح حوزه ها و پایگاه ها ی مقاومت تلاش درجهت اشاعه فرهنگ اسلامی و حصول به اداره اسلامی ، آموزش و انسجام بسیجیان کارمند در جهت ارتقاء بینش و بصیرت بسیجیان جذب شده ، سازماندهی نیروهای بسیجی ادارات و ده ها وظیفه دیگر را نیز بر عهده دارد.

از انجا که نقش بسیج در جهت حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلاب بسیار تاثیر گذار است، بسیج می تواند در ادارات و دستگاه های اجرایی در جهت اسلامی کردن آنها و ارائه خدمت بی منت به نیت تامین رضایت خداوند ، نگاه به حوائج مردم و حل آنها بعنوان باب رحمت الهی و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت خالصانه و بدون منت و کار جهادی به تقویت ادارات بپردازد و با انجام فعالیت های فرهنگی و عقیدتی مشکلاتی مثل ارتشاء وغیره را کاهش دهد.

 نکویی با اشاره به این مطلب که بسیج نهاد مقدس و مردمی است که برخاسته از بطن مردم می باشدافزود: رسالت و ماموریت پاسداران و بسیجیان حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ادامه دادن راه شهدا می باشد

این مسئول با تاکید بر این مطلب که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی به ویژه در بین نسل جوان و انقلابی باید نهادینه و ترویج یابد تصریح کرد: بسیج کارمندان سپاه سلمان به منظور هم افزایی و تعامل با ادارات ارگانها و سازمانهای سطح سیستان و بلوچستان برنامه های فرهنگی هنری و مذهبی مختلفی را در مناسبت های مختلف اجرا کرده و خواهد نمود.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برگزاری میزهای خدمت جهادی با رویکرد مطالبه گری مردم از مسئولان در سطح شهرستان های استان، برگزاری کارگاه های تحول سلامت اداری با حضور مدیران، تلاش در کادرسازی و مدیران تراز انقلاب اسلامی و جهادی، حمایت از رزمندگان و جانبازان و آزادگان در ادارات، برگزاری برنامه های رزمی ویژه اعضای گردان ها، میدان تیر، بهره گیری از نخبگان اندیشه ورزان و فعال نمودن پایگاه های بسیج وزارت خانه ها را از مهمترین برنامه های بسیج کارمندان در سطح استان بیان کرد.

ارسال نظرات