خبرهای داغ:
فراخوان اولین جشنواره استانی دو سالانه کتاب تألیف نماز و مهدویت یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی با عنوان «نیایش قلم» در استان فارس اعلام شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۶۰
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فراخوان اولین جشنواره استانی دو سالانه کتاب تألیف نماز و مهدویت یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی با عنوان «نیایش قلم» در استان فارس اعلام شد. در این فراخوان مؤلفان و ناشرن فرصت دارند تا ۲۰ اسفند سال جاری آثار خود را با شرایط ذیل به دبیرخانه دائمی جشنواره استانی دو سالانه کتاب ارسال کنند.

این جشنواره به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با همکاری کانون بسیج هنرمندان ناحیه سپاه ثارالله(ع)، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و ستاد اقامه نماز استان فارس در راستای ترویج و گسترش فرهنگ نماز و مهدویت برگزار شده است.

دبیرخانه دائمی دو سالانه کتاب نماز و مهدویت با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های ارزشمند در دو حوزه مطالعات اسلامی و مطالعات ایرانی، در دو بخش تألیف، ترجمه بر این اساس از تمام ناشران، پدیدآورندگان و صاحبنظران دعوت می شود، یک نسخه از کتاب موردنظر خود را برای شرکت در این جشنواره به نشانی دبیرخانه ارسال کنند.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این جشنواره می‌توانند پس از ثبت‌نام از طریق سامانه اینترنتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به آدرس fars.farhang.gov.ir دو نسخه از اصل اثر را به همراه فرم ثبت‌نام اینترنتی به آدرس پستی دبیرخانه جشنواره به آدرس شیراز، بلوار مدرس، کوی زهرا(س)، چهار راه ایثار، گروه قرآن و عترت ارشاد فارس به کدپستی ۷۱۵۳۷۴۷۹۳۵ ارسال کنند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر شماره تماس ۰۷۱۳۷۲۵۹۶۳۴ اعلام شده است.

منبع: ایکنا

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها