خبرهای داغ:
امام جمعه شاهین شهر خطاب به کارکنان سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه:

باید قرص و محکم و مجهز به سلاح دانش در جنگ روایتگری وارد شوید

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شاهین شهر با حضور در جمع کارکنان پایور و وظیفه سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با تاکید برهزینه های سرسام آور دشمن در القای نا امیدی در کشور گفت:استکبار جهانی با استفاده امپراطور رسانه و فضای مجازی در صدد تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی و تطهیر  رژیم طاغوت  با وارونه جلوه دادن ارزش ها است.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۶۲
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شاهین شهر با حضور در جمع کارکنان پایور و وظیفه سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با تاکید برهزینه های سرسام آور دشمن در القای نا امیدی در کشور گفت:استکبار جهانی با استفاده امپراطور رسانه و فضای مجازی در صدد تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی و تطهیر  رژیم طاغوت  با وارونه جلوه دادن ارزش ها است.

وی افزود:استکبار جهانی با کمک اذناب داخلی خود خصوصا در  فضای مجازی، گذشته فاجعه آور پادشاهان ایران بویژه سلطنت پهلوی را برجسته می کنند در صورتی که جزء سرشکستگی ،خفت و پسرفت هیچ دستاوردی برای ایران نداشتند.لذا مردم ایران با حمایت  از نهضت حضرت امام خمینی (ره) به خیابان ها آمدند و رزیم طاغوت را سرنگون ساختند.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه هدف دشمن تحریف تاریخ است گفت:با جهاد تبیین باید ارزش ها و دستاورهای انقلاب اسلامی برای عموم مردم به خصوص جوانان و نسل جدید عنوان شود.

حجت الاسلام هاشمی جنگ روایتگری را عرصه خیلی مهم دانست و گفت:باید با سلاح دانش و علم در عرصه روایتگری حضور فعال و منسجم داشت تا مانع از القای دروغین روایت ها به مردم شد.و واقیعیت ها به صورت درست و صحیح به مردم نشان داده شود.

امام جمعه شاهین شهر در پایان عنوان داشت:روح نماز جمعه بصیرت افزاست و با حضور پر شور در نماز جمعه به سلاح بصیرت مجهز شوید و در نتیجه نقش موثری در رفع شبهات و امواج مسموم دشمن ایفا کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار