خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان سمنان:

سارق غیربومی در گرمسار دستگیر شد

سردار عبدالله حسنی از دستگیری سارق غیر بومی ساکن تهران در شهر گرمسار خبر داد و گفت: این فرد به ۱۳ سرقت مشابه با یک روش در این شهر اعتراف کرده است.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۹۰
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار عبدالله حسنی با بیان اینکه مدتی پیش وقوع چندین فقره سرقت به نیروی انتظامی گرمسار گزارش‌شده بود، گفت: با توجه به دغدغه مردم موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت.
وی بابیان اینکه تحقیقات محسوس و نامحسوس پلیس آغاز و سرنخ‌های ماجرا به دست آمد، افزود: بررسی‌های اولیه نشان داد که این فرد سارق اهل یکی از استان‌های غربی و ساکن تهران است لذا با همکاری پلیس پایتخت تحقیقات گسترده‌تر از سر گرفته شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با همکاری پلیس گرمسار و شلیک تیر خودرو سارق متوقف و این فرد دستگیر شد، ابراز داشت: در بازجویی‌های اولیه فرد سارق به ۱۳ فقره سرقت با یک روش مشابه اعتراف کرد.
سردار حسنی از کشف اموال سرقتی این پرونده‌ها به ارزش ۲۶ میلیارد ریال از منزل سارق خبر داد و تصریح کرد: ارتقا سطح ایمنی منازل و خودروها می‌تواند امنیت را افزایش دهد لذا از شهروندان تقاضا می‌شود نسبت به نصب حفاظ‌های مطمئن و قفل‌های مناسب اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها