نشست بصیرتی روشنگری حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد

محمودی: یکی از دلایل علم شدن حاج قاسم این بود که بعد از جنگ حاج قاسم آرام ننشست.‌ای کاش که همه ما مانند حاج قاسم سلیمانی در راه ولایت و در راه دفاع از از وطن و در راه دفاع از اسلام بکوشیم.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۳۸
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی با دعوت از آقای محمودی جهت سخنرانی پیرامون فتنه ها‌ی زمانه در جمع بسیجیان این حوزه در حسینیه شهدای محمود آباد نشست بصیرتی روسنگری برگزار کرد.
محمودی گفت: حرف تنهایی که ایجاد بشود با مردم خاموش می‌شود امام علی (علیه السلام) می‌فرمایند: «در فتنه‌ها مانند شتر دوساله باش نه پشتی دارد که سواری بدهد نه پستانی که شیر بدهد.»
وی تصریح کرد: بعضی روز‌ها در تاریخ انقلاب و تاریخ اسلام باقی ما خواهند ماند مثل روز‌های ۲۲ بهمن ۹ دی و.... نه دی یعنی کربلای،۵ نه دی یعنی عملیات والفجر که از اروند رد شدند.
محمودی اظهار داشت: حاج قاسم کسی بود که شب و روز نمی‌شناخت همه جا خودش را فدای اسلام و ولایت می‌کرد دشمنان از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی می‌ترسند چرا که الگوی خوب و موفقی برای مردم شده.
وی تاکید کرد: یکی از دلایل علم شدن حاج قاسم این بود که بعد از جنگ حاج قاسم آرام ننشست.‌ای کاش که همه ما مانند حاج قاسم سلیمانی در راه ولایت و در راه دفاع از از وطن و در راه دفاع از اسلام بکوشیم.

ارسال نظرات