دفتر جدید صنعت یار با هدف تسهیل در امورات پشتیبانی و مانع زدایی از تولید واحدهای صنعتی با همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر در محل شهرک صنعتی بوشهر ۲ واقع در ساختمان خدمات فناوری و کسب و کار افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۵۵
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در این مراسم صفوی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان بوشهر با اشاره به تفاهم کشوری بین سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور و سازمان صنایع کوچک گفت : شرکت شهرک های صنعتی استان با استقبال از افتتاح دفتر صنعت یار بسیج مهندسین صنعتی، تربیت  و توانمند سازی مشاوران در راستای استفاده از ظرفیت های موجود  را در دستور کار قرار داده و مشاوران بسیج مهندسین می توانند از آموزش های تخصصی شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر بهره مند شوند.

در ادامه معاون سپاه امام صادق(ع) با بیان نکاتی در خصوص دفتر صنعت‌یار و معدن‌یار بسیج، ارائه راهکارها و نکاتی در خصوص پیشبرد بهتر کار و زمینه سازی ارائه مشاوره های تخصصی به صاحبان صنایع پرداخت.

وی گفت: فرهنگ سازی در مدیران واحدهای تولیدی برای استفاده از ظرفیت مشاوره و مشاورین متعهد و متخصص در اولویت کاری دفتر صنعت‌یار و معدن‌یار بسیج است و استفاده از مشاوران بسیجی می‌توانند هزینه‌های تولید را کاهش دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات