بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

26 دی آغازی بر پایان سلطه بیگانگان بر ایران و پیروزی مستضعفان بر مستکبران

تبریز- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بمناسبت فرارسیدن 26 دی، سالروز فرار شاه معدوم از کشور، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۷۴
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن نیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی آمده است؛

در تقویم مبارزات مردم مسلمان کشورمان علیه حکومت طاغوت، ‏‏26 دیماه 1357‏‏ روزی به یادماندنی است. در این روز شاه مخلوع از کشورمان فرار کرد و بدین ترتیب روند رهایی مردم ایران از استبداد داخلی و سلطه قدرت‌های استکباری شتاب بیشتری به خود گرفت.
در چنین روزی و همزمان با ‏‏فرار شاه‏‏، مردم در سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند و با پخش گل و شیرینی، این رویداد مهم تاریخی را جشن گرفتند.
این روز آغازی بر پایان سلطه ی بیگانگان و جهانخواران بر ایران و پیروزی مستضعفان بر مستکبران بود و همانطوریکه حضرت امام راحل عظیم الشأن فرمودند: رفتن شاه، پیروزی نیست بلکه طلیعه پیروزی است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک سالروز فرار شاه معدوم از میهن عزیز، عموم آحاد مردم انقلابی و ولایتمدار را به شرکت و همکاری در بزرگداشت چهل و سومین عید انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با آرمانهای والای حضرت امام خمینی(ره) و منویات ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) دعوت می نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار