خبرهای داغ:
مراسم سالروز حماسه و ایثار مردم خوانسار در حسینیه شهدای این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۸۶
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار_ حاضرین در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه و ایثار مردم‌ این شهر از سخنان حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مهدی طائب بهره مند شدند.

وی در این مراسم گفت: در دوران پس از رحلت پیامبر اکرم صلی الله و علیه و آله، مردم از امام علی علیه السلام بازگشتند اِلّا سه چهار تن و این اتفاق به این دلیل است که مردم قدرت امام شناسی نداشتند.

وی در ادامه به میزان شناختی که مردم آن دوره نسبت به امیرالمومنین علیه السلام داشتند و برداشتی که از ایشان میکردند پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمين طائب گفت: در آن روزگار امیرالمومنین علیه السلام به علمشان شناخته نشده بودند، اما اگر اکنون از امام صادق علیه السلام یاد کنیم، ایشان را به عالم حقیقتگوی مدرسه دار می شناسند.

سخنران مراسم عنوان کرد: چرا تصور آنان از امام علی علیه سلام این گونه بود؟ زیرا ایشان را در دفاع از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می دیدند.

شیخ مهدی طائب اظهار کرد: سه تا از ویژگی های حاج قاسم سلیمانی، دشمن شناسی، رهبر شناسی و تعلق نداشتن به دنیا بود و این ویژگی ها باعث شد که خداوند به ایشان عزت عنایت نماید.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که امروز انقلاب را تهدید میکند این است که مردم دشمن را گم کنند.

ایشان در آخر سخنان خود به تکلیف مردم در این زمان و پرداختن به شناسایی دشمن، رهبر شناسی صحیح و ادامه دهنده بودن راه شهدا اشاره نمود و اینها را از شاخصه های مهم انقلابی گری دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها