مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی:

استفاده از ظرفیت بسیجیان برای ترویج فریضتین جزء اولویت ها قرار بگیرد

تبریز- مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی بر استفاده از ظرفیت بسیجیان برای فرهنگ سازی و ترویج فریضتین تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۹۲
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین معرفت در جلسه معاونت اجتماعی سپاه امامت تبریز ضمن تشکر از زحمات سپاه و بسیجیان در صحنه‌های مختلف انقلاب افزود: با توجه به اینکه ستاد در حال برگزاری دوره های ملی پایه امر به معروف و نهی از منکر و مهارت های ضابطین می باشد انتظار می رود سپاه  امامت تبریز با استفاده از ظرفیت بسیجیان نقش پررنگی را در استفاده از این دوره و به تبع آن ترویج و فرهنگ سازی فریضتین مظلوم در جامعه ایفا کند.
وی اضافه کرد: انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت به وجود آمده برای آموزش اصولی بسیجیان جهت انجام صحیح امر به معروف و نهی از منکر و نیز ایجاد آمادگی لازم برای فعالیت به عنوان ضابط امر به معروف و نهی از منکر بسیجیان حضور موثری داشته باشند.

در ادامه این جلسه مهدی کاخ ساز؛ معاون اجتماعی و ناصر زارع؛ مدیر تربیت و آموزش سپاه امامت تبریز آمادگی خود را جهت تبلیغ و اطلاع رسانی دوره های در حال برگزاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعلام و ظرفیت به وجود آمده را مغتنم شمرده و بر استفاده هر چه بیشتر و حداکثری از آن تاکید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار