فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه قدس یکی از مهم‌‌ترین اهدافش کمک به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در گیلان بوده و در همین راستا میلیاردها تومان برای امور ورزش در گیلان هزینه شده است.  
کد خبر: ۹۴۰۷۸۱۰
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت مراسم تقدیر و تجلیل از برگزیدگان مسابقات استانی،  قرآنی، ورزشی و فرهنگی خانواده سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات سپاه قدس برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه انجام و توجه به امور فرهنگی بسیار به حل مشکلات جامعه کمک می‌کند، اظهار کرد: یکی از مشکلات امروز در جامعه عدم توجه به امور فرهنگی است که باید بیش از بیش به آن در کشور توجه شود به این منظور سپاه قدس گیلان اقدامات خوبی را در این راستا انجام داده است.
سردار محمد عبدالله پور یکی از بهترین راه‌ها در خصوص توجه به امور فرهنگی را برگزاری مسابقات مختلف دانست و گفت: باید با انجام برنامه‌های مختلف از جمله مسابقات قرآنی، ورزشی و فرهنگی مختلف شهرستانی، استانی و کشوری به افزایش امید و فرهنگ در جامعه کمک کرد.
وی با بیان اینکه سپاه قدس گیلان میلیاردها تومان در امور ورزش هزینه کرده است، تصریح کرد: سپاه قدس یکی از مهم‌‌ترین اهدافش کمک به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در گیلان است و در همین راستا میلیاردها تومان برای امور ورزش در گیلان توسط سپاه قدس گیلان هزینه شده و این روند ادامه‌دار است.
فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به پرورش نیروهای حافظ قرآن در جامعه بیان کرد: انس و ارتباط گرفتن با قرآن به طور یقین باعث افزایش امید در جامعه می‌شود و در همین راستا یک‌هزار و ۴۰۳ نفر حافظ قرآن در مجموعه پایگاه‌های بسیج پرورش داده شده است.

عمده مشکلات جامعه به دلیل ناامیدی، ترس و اضطراب از آینده است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه عمده مشکلات جامعه به دلیل نا امیدی و ترس و اضطراب از آینده است، اظهار کرد: پناه آوردن به قرآن و روی آوردن به ورزش‌های سالم منجر به ایجاد آرامش و نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود لذا باید متولیان امر به آن توجه کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی با تاکید بر لزوم توجه به امور فرهنگی و ورزشی در سپاه قدس گیلان گفت: یکی از اولویت‌های سپاه توجه به نشاط جامعه و مسائل فرهنگی و افزایش امید در جامعه بوده و در همین راستا مسابقه مسابقات استانی،  قرآنی، ورزشی و فرهنگی خانواده سپاه قدس برگزار شده است.
به گزارش....مسابقات استانی قرآنی، فرهنگی ورزشی  ۱۴۰۰ با حضور ۲۷۰ نفر مقدماتی و ۱۰۰ نفر در مسابقات استانی شرکت کردند و ۴۵ نفر برگزیده و ۲۱ در رشته های مختلف به مسابقات کشوری راه یافته تجلیل شد.

ارسال نظرات