شاهرود_امام جمعه شاهرود بر فضاسازی ادارات و سازمان‌های شهرستان شاهرود در دهه فجر و نوآوری و خلاقیت در برنامه‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۰۷۹۱۸
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد دهه فجر شهرستان شاهرود در حسینیه امام خمینی (ره) با تاکید بر نوآوری و خلاقیت در اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال، اظهار کرد: مردمی بودن برنامه‌های دهه فجر همیشه در اولویت قرار دارد چرا که انقلاب را مردم پیروز کردند و تداوم بخشیدند و حفظ کردند، اما ادارات و سازمان‌ها نیز از همین مردم و نظام هستند و باید در دهه فجر فضاسازی خوبی انجام دهند.
امام جمعه شاهرود با تاکید بر توجه به فضای مجازی افزود: باید تلاش کرد از ظرفیت فضای مجازی در این دهه استفاده و با برگزاری جلسه با فعالین فضای مجازی در این راستا حرکت کرد.
او با تاکید بر استفاده از ظرفیت نمازجمعه در این دهه از آمادگی ستاد نمازجمعه برای برگزاری برنامه‌های اثرگذار خبر داد و خواستار برنامه ریزی کمیته‌ها در این راستا شد.
حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و شهرستان شاهرود نیز در این نشست با معرفی کمیته‌ها و مسئولین آن‌ها بر توجه به برنامه‌های اثرگذار و هدفمند در این دهه تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها