مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در راستای مباحث اقتصادی و افزایش تعامل و همکاری بین این دو نهاد دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۴۰۷۹۳۲
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، در این دیدار که مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز حضور داشت، بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر میان بسیج و سپاه و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در جهت توسعه استان و رفع مشکلات و موانع موجود تاکید شد.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان با اشاره به ظرفیت های بالای اقتصادی استان گفت: باید زیرساخت های تولید با ارزش افزوده بالا در این استان فراهم شود تا زمینه ی پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر استان فراهم شود.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی اظهار کرد: اجرای طرح ملی انتقال آب از دریای عمان به شهرهای استان اقدامی ارزشمند در ایجاد اشتغال پایدار در این استان است که باید در جهت بهره مندی عموم مردم از مزایای این طرح عظیم گامهای اساسی برداشته شود.

وی بیان کرد: ایجاد و توسعه ی شهرک های صنعتی، بازدید میدانی مدیران و برگزاری میزهای خدمت جهادی با حضور مسئولان و مدیران مرتبط با حوزه های کار و تولید، اقدامات مهم دیگری است که نقش مهمی در ایجاد اشتغال، رونق تولید و رفع مشکلات و موانع موجود دارد.

در این دیدار دکتر شهرکی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز گفت: بسیج به عنوان افتخار انقلاب و بسیجی به عنوان مرد روزهای سخت در هر عرصه ای که ورود نموده، منشأ برکت، سازندگی و خدمت بی منت بوده است و در جهاد اقتصادی و محرومیت زدایی، تفکر بسیجی، تفکر پیروز و سربلند و الگوست.

ارسال نظرات