فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده مورموری گفت: سپاه بلافاصله بعد از بارشهای سیل آسا از ظرفیت های موجود برای امداد رسانی و خدمات رسانی به مناطق سیل زده آبدانان بخصوص مورموری استفاده کرده است.
کد خبر: ۹۴۰۷۹۷۹
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده مورموری گفت: سپاه بلافاصله بعد از بارشهای سیل آسا از ظرفیت های موجود برای امداد رسانی و خدمات رسانی به مناطق سیل زده آبدانان بخصوص مورموری استفاده کرده است.

 وی افزود: با توجه به‌ خسارات وارده سیل به مغازه‌ها و منازل مردم، بلافاصله گروه های پیشرو جهادی در کنار نیروهای هلال احمر به منظور کمک به سیل زدگان، عازم منطقه شدند.
 
 وی ادامه داد: علاوه بر این بسته های معیشتی در قالب کمک های مؤمنانه در بین خانواده های آسیب زده از سیل در حال توزیع است.
 
 فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) گفت:از فردا درمانگاه چندتخصصی سپاه شامل متخصص داخلی، متخصص اطفال، متخصص زنان و زایمان، دندانپزشکی، پزشک عمومی، خدمات پرستاری و داروخانه در منطقه سیل زده دایر خواهد شد و خدمات رایگان پزشکی و دارویی رایگان ارائه می شود.
 
وی افزود: به دو خانواده نوعروس در مورموری که جهیزیه آنها به طور کامل از بین رفت، دو سری جهیزیه کامل اهدا شد.
 
وی ادامه داد:بنا داریم که در حد مقدورات به تعدادی از خانواده های معسر که بیشترین آسیب را از سیل متحمل شده اند ، کمک بلاعوض ارایه کنیم.
 
سردار شاکرمی با تشکر از حضور استاندار ایلام و ستاد بحران استان در منطقه ، بر لزوم بازسازی پل آسیب دیده ناشی از سیل تاکید کرد. 
 
 وی در پایان گفت: رفع مشکلات مردم سیل زده از دغدغه های اصلی است و برای رفع این مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.
                                                                   
 
ارسال نظرات