خبرهای داغ:
در راستای حفظ آمادگی جسمانی نیروهای گردان خواهران؛ فراخوان تست آمادگی جسمانی گردان خواهران کوثر (س) سرخه در سالن امام خمینی (ره) انجام شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۰۱۴
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ فراخوان تست آمادگی جسمانی گردان کوثر (س) شهرستان سرخه با حضور اعضای این گردان در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.

زینب داودی فرمانده گردان کوثر شهرستان سرخه در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای ارتقای توان آمادگی جسمانی بسیجیان و آمادگی جهت اجرای مأموریت های محوله فراخوان تست آمادگی جسمانی با حضور 60 نفر از اعضای گردان دسته های شهری در سالن امام خمینی (ره) برگزار شد.

او با بیان اینکه از اهداف مهم این برنامه بالا بردن آمادگی جسمانی و تقویت بنیه و قدرت بدنی بسیجیان بوده است، افزود: این برنامه با با حضور ۴مربی در ۴ آیتم؛ دراز و نشست، پرش، دو۶۰متر و دو۵۴۰متر به همت تربیت بدنی حوزه کوثر انجام گرفت.

فرمانده گردان خواهران کوثر (س) تصریح کرد: یکی از ظرفیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت و دفاع است که بسیج باید در این خصوص آمادگی لازم را داشته باشد و بحمد الله این آمادگی در مجموعه شهرستان وجود دارد.

داودی در خاتمه گفت: تست ورزشی دسته های روستایی هم در پایان هفته انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها