به همت گروه جهادی و بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س) 200 پرس غذای گرم در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۰۳۴
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت شهادت حضرت ام البنین (س) 200 پرس غذا به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه طبخ و بین خانواده های نیازمند در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه توزیع شد.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن قدردانی از عوامل تهیه و طبخ غذای نذری بر حمایت و مشارکت گسترده بسیج در شرایط سخت امروز از خانواده‌های نیازمند و رفع مشکلات آنان تاکید کرد و اظهار کرد: علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، شناسایی نیازمندان و اهداء بسته‌های معیشتی به آنان، توزیع اقلام بهداشتی، برپایی ایستگاه های صلواتی و غیره به کمک خیرین، گروه های جهادی بسیج و مردم ولایت مدار از جمله اقدامات این پایگاه و خیرین در شرایط کرونایی کشور در بخش اجتماعی و خدمات رسانی بوده است.

او افزود: در این دوره در راستای کمک های مومنانه 200 پرس غذای گرم به همت بسیجیان و گروه جهادی این پایگاه مقاومت در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند طبخ و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها