خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی‌فقیه درسپاه انصارالرضاعلیه السلام:
حجت الاسلام والمسلمین امین رضا کمالی گفت: همانگونه که در صدر اسلام با نام دین حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) را به شهادت رساندند،امروز هم تکفیری ها و داعشی ها با همکاری فرقه شیرازی ها ،جوانان مارا اغفال می کنند.
کد خبر: ۹۴۰۸۰۴۳
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، حجت الاسلام والمسلمین امین رضا کمالی ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در دیدار جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت :امروز دشمن اصلی ما یهود است و این مسائل و دشمنی ها علیه ما از برنامه های یهود است.

وی افزود: در این میدان تقابل ،ما باید جایگاه خود را همانند حاج قاسم بشناسیم و زمانی که به وی جهت کاندیداتوری ریاست جمهوری پیشنهاد دادند ،سردار سلیمانی گفته بود من نامزد گلوله ها هستم.

کمالی با اشاره به سخنی از امام علی (ع) خاطر نشان کرد :  هر کس ایمان بیاورد امتحان می شود و چه افرادی که در همین انقلاب عاقبت به خیر نشدند و از آن طرف شهدای ما از جمله حاج قاسم ،از این امتحان سربلند بیرون آمد.

وی عنوان داشت : نقشه راهی که مقام معظم رهبری برای ما مشخص کرده اند مکتب حاج قاسم بود ،این مکتب نقشه راه است که می توان با آن به قرب الهی رسید .

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تاکید کرد : رسالت و وظیفه دفتر نمایندگی ولی فقیه و حوزه های فرهنگی در سپاه و نیروهای مسلح ،مسئولیت حفاظت از عقیده و اندیشه ما را دارند،فکویاما می گوید قبل از این که شوروی شکست بخورد ،ابتدا در حوزه اندیشه شکست خورده بود.

وی گفت : کسانی که سر امام حسین (ع) را در مسلخ از قفا بریدند نتوانستند در آن عرصه ها مسیر خود را تشخیص دهند و دشمن ابتدا عقیده آنها را زده بود و به گفته حاج قاسم رمز موفقیت در راه برون رفت از مشکلات این است که ولابت پذیر باشیم که این امر از سئون عاقبت بخیری هم شمرده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها