اولین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان بروجن برگزار شد

اولین یادواره 96شهید گرانقدر ورزشکار شهرستان بروجن با حضور خانواده‌های معزز شهدای ورزشکار و استقبال گسترده مردم و مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۰۸۹
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴

اولین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان بروجن برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اولین یادواره 96شهید گرانقدر ورزشکار شهرستان بروجن با حضور خانواده‌های معزز شهدای ورزشکار و استقبال گسترده مردم و مسئولین برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام امیرقلی رئیسی به ایراد سخن پرداخت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: آرامش، آسایش و امنیت امروز ما حاصل رشادت ها و ازخود گذشتگی های فرزندان برومند نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهدا افزود: شهدا علاوه بر ایثار، شجاعت و شهامت، اخلاق را در میدانهای ورزشی رعایت می‌کردند. و در حوزه ورزش، توجه به اخلاق بهترین راهکار برای نهادینه کردن ارزش‌های دینی و انقلابی است.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و در پایان با اهدای تندیس یادبود، از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار شهرستان بروجن تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات