در آیین تجلیل از دانش آموزان دبستان مولوی وردنجان بیان شد؛

نماز جمعه مرکز وحدت و اجتماع مومنین است

آیین تجلیل از دانش آموزان دبستان مولوی وردنجان که به طور منظم هرهفته در نماز جمعه شرکت می‌کنند با حضور امام جمعه وردنجان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۰۸۱۷۷
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدی در آیین تجلیل از دانش آموزان دبستان مولوی وردنجان که به طور منظم  هرهفته درنماز جمعه شرکت می‌کنند گفت:نماز جمعه قلب تپنده فرهنگی شهر و مرکز گفتمان سازی، جریان‌سازی و موج آفرینی فرهنگی، دینی، سیاسی و اجتماعی در هر منطقه است.

وی اظهار کرد: نماز جمعه مرکز وحدت و اجتماع مومنین است، یعنی در روز جمعه مومنین دور هم در محل برگزاری نماز با شکوه و عبادی سیاسی جمعه جمع می شوند و دل های خود را به هم نزدیک تر می کنند و باعث انس، مودت ،الفت، صفا، وحدت و صمیمیت بیشتر مومنین می‌شود.

امام جمعه وردنجان، با بیان اینکه وظیفه اصلی ائمه جمعه تقویت مسائل اعتقادی و بنیه دینی و بصیرت افزایی در جامعه است، گفت: با این حال بخش عمده فعالیت های امام جمعه در طی هفته مربوط به رسیدگی مسائل و مشکلات مردم است.

حجت الاسلام محمدی، با تأکید بر لزوم جذب دانش آموزان به نمازجمعه و مساجد خاطرنشان کرد: اگر ایمان قلبی باشد  فرد در هر شرایطی به وظیفه دینی خود عمل می کند.

وی افزود: باید انگیزه‌های دینی نوجوانان تقویت و اهمیت جایگاه نماز جمعه و مسجد برای آنان تبیین شود و برای تحقق آن، مربی همه جا هم پای دانش آموزان باشد.

در پایان با حضور مدیر و فرهنگیان دبستان مولوی شهر وردنجان از دانش آموزان تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار