مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: ۷۰ دستگاه ماشین آفرود در قالب بسیج ورزشکاران برای امدادرسانی در شرایط مورد نیاز در اختیار ستاد مدیریت بحران بوده و سپاه قدس گیلان نهایت همکاری را با دستگاه‌های خدمات رسان داشته است.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۲۲
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، امیر مرادی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها در هنگام بحران برف در حالت آماده‌باش هستند، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش برف در گیلان هماهنگی بین دستگاه‌ها انجام و عملیات به نحو خوبی انجام‌شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های اصلی و روستایی در گیلان افزود: با اقدامات صورت گرفته تمامی راه‌های مناطق روستایی باز و تلاش‌ها برای بازگشایی راه‌های فرعی ادامه داشته و تا چند ساعت دیگر این کار انجام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با تأکید بر آرام بودن شرایط حاکم بر استان گیلان بیان کرد: در برخی نقاط گیلان از جمله رودبار به علت پارگی سیم‌های برق در اثر بارش برف برق قطع و اکنون شرایط به حالت نرمال رسیده است.

مرادی از عدم مشکل سوخت‌رسانی در گیلان به دلیل بارش برف خبر داد و گفت: بر اساس اطلاعات موجود اکنون گزارشی مبنی بر در راه ماندن مسافران در جاده به ستاد مدیریت بحران اعلام‌نشده و تمامی دستگاه‌های امدادرسان در جاده‌ها مستقر هستند.

وی با اشاره به آمادگی تیم‌های پشتیبان در راستای مقابله با بحران احتمالی در استان گیلان تصریح کرد: دهیاران و بخش خصوصی نیز با ما همکاری دارند و اتاق مدیریت بحران مجهز به مانیتورینگ بوده و تمامی جاده‌های استان پایش می‌شود.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان ۷۰ دستگاه ماشین آفرود در قالب بسیج ورزشکاران برای امدادرسانی در شرایط مورد نیاز در اختیار ستاد مدیریت بحران بوده و سپاه قدس گیلان نهایت همکاری را با دستگاه‌های خدمات رسان داشته است.

ارسال نظرات