آیت‌الله محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان با حضور در مرکز جامع درمان معتادین متجاهر شهر زاهدان با این افراد به گفتگو پرداخت.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۴۳
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸

 آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان با حضور در مرکز جامع درمان، توانمندسازی و سایت اجتماعی معتادین متجاهر شهر زاهدان ضمن دیدار با افراد تحت درمان و استماع مشکلات و موانع کار، از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید نموده و اظهار داشت: برای درمان معتادین متجاهر، راه‌های نرفته بسیاری وجود دارد که نیازمند صبوری و همراهی همه مسئولان است تا به تدریج موفقیت حاصل و تبدیل به الگویی برای دیگران شود.

 امام جمعه زاهدان افزود: فعالیت در این حوزه به نوعی احیاء انسان‌ها و عامل ایجاد اراده در اشخاص و بازگشت آن ها به دامان جامعه است.
 

آیت‌الله محامی خواستار گسترش و توسعه کار شد و ادامه داد: باید بتوان از مدل کار مجموعه، الگوگیری نموده و در فضاهای دیگر گسترش پیدا کند و در گام بعد اشتغال ایجاد شود هر چند که مهم‌ترین عنصر در این راستا اراده خود افراد است و باید برای تقویت اراده خود تلاش کنید.

 علی زندی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان نیز گفت: مرکز جامع درمان، توانمندسازی و صیانت اجتماعی معتادان «صحرای سبز» با پیگیری‌های دادستان مرکز استان و بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با مواد مخدر و با مشارکت شهرداری و استانداری زاهدان به منظور تسریع در جمع‌آوری و بهبود فرآیند درمان معتادان متجاهر و همچنین افرادی که برای ترک اعتیاد به مساعدت نیاز دارند، احداث گردیده است.

ارسال نظرات