خبرهای داغ:
امام‌جمعه شهر محمدیه؛

دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردم بود

حجت الاسلام آقاحسینی عنوان کرد: دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردم بود که بار دیگر با اعتماد به نفس، زنجیر اسارت و وابستگی را پاره کردند تا برای عزت و عظمت دین‌ مقدس اسلام، جامعه‌ای شکوفا داشته‌ باشند.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۶۲
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، یادوارۀ شهدای بخش محمدیه و همایش تکریم مادران و همسران شهدا همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) با حضور مادران شهداء، سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و مسئولین شهرستان البرز برگزار شد.

حجت الاسلام بهاء الدین آقا حسینی امام جمعه محمدیه در این مراسم بیان کرد: دفاع مقدس احیا کنندۀ خودباوری مردم بود که بار دیگر با اعتماد به نفس، زنجیر اسارت و وابستگی را پاره کردند تا برای عزت و عظمت دین‌ مقدس اسلام، جامعه‌ای شکوفا داشته‌باشند.

وی افزود: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ‌سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با ایثارگری‌های خود، آیینی به نام ایثار و شهادت را بنیان نهادند که به عنوان فرهنگی با ارزش، همۀ جریان‌ها و مسائل دیگر را تحت‌الشعاع قرار داده‌ است.

امام جمعۀ محمدیه با اشاره به فرهنگ دفاع مقدس گفت: این فرهنگ مسیر اتصال به ملکوت را هموار کرد. دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد؛ اسلامی که در گذر زمان همواره مورد ظلم بیگانگان واقع شده‌بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها