خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛
سرهنگ درزی گفت: رسالت جمهوری اسلامی، در بستر یک فرآیند فرهنگی بوده است. این انقلاب برخلاف سایر انقلاب‌ها که با کودتا و جنگ ایجاد شدند، در بستر فرهنگ و اعتقادات دینی مردم و به تاسی از فرهنگ عاشورا تشکیل شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۶۵
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آئین تکریم و معارفه مسوول فرهنگی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با حضور جانشین فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین برگزار شد.
 
سرهنگ درزی جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: رسالت جمهوری اسلامی، در بستر یک فرآیند فرهنگی بوده است. این انقلاب برخلاف سایر انقلاب‌ها که با کودتا و جنگ ایجاد شدند در بستر فرهنگ، اعتقادات و باورهای دینی مردم و به تاسی از فرهنگ عاشورا و ظلم ستیزی تشکیل شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین  اذعان کرد: امروز شاهد حضور مؤثر در سطح استان و شهرستان ها هستیم که باید با تقویت سطح هم افزایی و همسویی در عرصه فرهنگی اقدام به جذب و بهره مندی از انرژی های موجود در سطح استان نماییم.

وی افزود: در حوزه فرهنگی امکان استفاده از افراد مستعد و علاقه‌مند با تجربیات نو را در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی خواهیم داشت. با استفاده مناسب از ظرفیت فرهنگی استان، اقدام دشمن را در بحث تهاجم فرهنگی و جلوگیری از بالندگی نظام جمهوری اسلامی ایران خنثی خواهیم کرد و تغییر موضع و جبهه دشمن از حوزه سخت افزاری به فرهنگی و اقتصادی، نشان‌ دهنده شکست و نا امیدی از موضع قبلی است.

سرهنگ درزی در پایان گفت: تا زمانی که برمبنای انقلاب و آرمان های نظام اسلامی رفتار کردیم موفق بودیم اما از زمانی جامعه از این آرمان ها فاصله گرفته دچار مشکل شدیم. امید است با استعانت از خداوند متعال و پایبندی به نظام اسلامی شاهد موفقیت های روز افزون در تمامی عرصه ها باشیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها