خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)؛

امانت دار مسوولیت های دنیایی بعنوان ودیعه الهی باشیم

حجت الاسلام شجاعی مهر بیان کرد: تمام مسئولیت‌های دنیایی ما امانت‌های الهی است که با رعایت این اصل به مقام قرابت و همنشینی با پیامبر ص نائل می‌شویم.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۶۷
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسن شجاعی مهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در مراسم تکریم و معارفه مسئول فرهنگی این ناحیه تصریح کرد: بنا به فرموده پیامبر اکرم(ص) ۵ ویژگی راستگویی، وفای به عهد، امانتداری، حسن خلق و خدمت به مردم، انسان را در بهشت همنشین پیامبر خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: صداقت در خلق، عمل و عبادت به عنوان اولین اصل قرابت با مقام پیامبر اکرم(ص) است و او را به سطح همنشینی با اولیا الهی و انبیاء نزدیک می‌کند.

حجت الاسلام شجاعی مهر اظهار کرد: اصل دوم وفای به عهد و رعایت حدود و مقررات در امور محیط کار است. تمام مسئولیت‌های ما در این دنیا امانت‌های الهی است که با وجود سختی و اهمیتش باید به آن توجه کرده و پاسخگو باشیم.

وی گفت: خوشرویی و تواضع نسبت به همدیگر، خانواده و همکاران چهارمین اصل همنشینی با اولیا الهی و پیامبر(ص) است. هم چنین خدمتگزارترین افراد به مردم نزدیک ترین فرد به پیامبر خدا است. خدمت احسن و بی منت در راه خدا ما را به پیامبر نزدیک تر می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها